Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
problem med voile switchback
#155807 25/03/2009 8:09 AM
Mao Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

på min første tur med voile switchback på skare/is trynte eg pga bindingen gjekk frå kjøyre til gåmodus (uten at hektene gjekk inn). er dette noko andre har opplevd? bør eg gå og få nye med ein gong?

Switchback - bekymringsmelding
Mao #155808 31/03/2009 7:30 PM
Fersking
Fersking

Har brukt Switchback på Gotama til topptur og har vært svært fornøyd. Derfor montert samme binding på Hippy Stinx og Amplid Infradark. Ved kjøring i bakke i dag skjedde det samme på på begge skia. Gikk over i gå-modus under skarp kjøring i bakke - med uforutsigbar "tryning" pga hakene ikke holdt kjøremodus. På Stinx`ene skjeddde dette på begge bindingene. Opplagt en svakhet og vil kontakte "Uhrweder" for reklamasjon.

hmm
Mao #155809 31/03/2009 7:35 PM
Mao Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

men når du såg på bindingane, var då staga/hempene ute som i kjøyremodus? det var vertfall mine. har prata med andre med same bindingen og dei seier dei har opplevd det same og at det er einaste svakheita med bindingen.

Svikt ved Switchback
Mao #155810 31/03/2009 7:53 PM
Fersking
Fersking

Kjørte flere ganger hvor det samme skjedde. Definitivt ingen bevegelse på veksleren. Den stod i kjøre-modus hele tiden. Med hakene ute løsnet bindingen til "gå-modus". Verst var det med Stinx`ene som har inserts. Der løsnet begge bindingene ved hver tur. Virker som bakkekjøring med slag er noe blokkerings-hakene ikke er dimensjonert for.

Problem med Voile Switchback
Mao #155811 21/01/2010 3:05 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Eg lurer sterkt på å kjøpe denne bindingen fordi den er lett, isar ikkje, og ser ut til å vere solid i konstruksjonen. Difor var det med SKREKK eg såg innlegga her om utløysing av binding frå køyremodus til gåmodus. Eg kontakta difor Uhrweder Sport som er importør for å høyre om dei hadde kome med ei oppgradering av bindingen. Det hadde dei! Mekanismen som skifter mellom gå og køyremodus er modifisert. Dei bindingane dei hadde solgt hausten 2009 av switchback har det gått bra med. Så med meg blir det truleg ein switchback av "ny" type som vert kjøpt. Desse pakningane har strekkode. Dei eldre pakningane har ikkje det... .

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå