Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
spy optics goggles
#155559 16/02/2009 4:38 PM
ola.b Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

er det noen som har erfaringer med spy goggles?

mine 10 år gamle oakleys er modne for utskiftning og jeg får 50% på spy's goggles..

jeg så litt på soldier-modellen..

For tiden har jeg ikke hjelm, men det kommer nok etterhvert som ferdighetene og motet stiger..

Re: spy optics goggles
ola.b #155560 17/02/2009 10:30 AM
Fersking
Fersking

Jeg har Spy Zed, og er absolutt fornøyd med de!

Men (i fare for å være frekk) er ikke hjelm en god investering også før ferdighetene kommer? Det ville nå vært mitt tips, i hvert fall. : )

ola.b #155561 17/02/2009 10:38 AM
ola.b Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

jeg fikk prøvd Zed hos den lokale xxlbutikken og de passet fint. Det kan fort ble den, spesielt siden man får med ekstra glass på kjøpet.

Hjelm er ikke så langt unna, jeg "mestret" jo sving både til høyre og venstre sist jeg var i bakken :cool

ola.b #155562 18/02/2009 5:41 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Kjøper du brille før du kjøper hjelm trenger du ikke være redd for å velge SPY. De passer fett i det meste av hjelmer. Er du ikke alt for stor i ansiktet er ZED et klokt valg. Brillene er gode og du får med ekstra glass. De passer bra i Sweet hjelm, så sammen er de dynamitt. Soldier brillen gir deg bedre optikk, men reserveglass er dyrere fordi spherical linser (boblelinser i polycarbonate) er generellt dyrere enn vanlige lexan linsen som sitter i "flat"linse brillene. Går for ZED så få du bonuslinsen for en OK penge. God råd? Da kjøper du Soldier brillen med en ekstra linse som heter Yellow Blue Spectra lens. Den er helt sinnsykt rå!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå