Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
ARVA skredsøkere
#15542 20/01/2010 2:02 AM
aren Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Jeg er på jakt etter ny skredsøker og har med stor interesse lest mange tråder om emnet her på forumet. Det skrives mye om Barryvox, Pieps og Tracker.... men hva med ARVA sine skredsøkere, de har jeg ikke sett har blitt nevnt. Er det noen som har noen erfaring eller synspunkter på utstyr av dette merket? ARVA har jo ganske nylig kommet med 2 nye søkere, EVO 3 og 3 AXIS som begge har 3 antenner. Disse virker bra på papiret og ser ut for meg å være gode alternativer til de 3 merkene som stadig går igjen i debatten her på forumet. Dessuten er de faktisk priset ganske fornuftig i flere nettbutikker, noe som slett ikke er negativt smile

Re: ARVA skredsøkere
aren #15543 20/01/2010 9:16 AM
Medlem
Medlem

Review:http://www.wildsnow.com/1718/arva-avalanche-beacons-review/

Har sjølv ein Arva EVO3. Mine erfaringar samstemmer godt med resultata frå testen eg viser til over. Kan absolutt anbefalast. Kjøpte den forresten på Vieux Campeur i Paris til 190 euro.

virker bra
aren #15544 20/01/2010 4:39 PM
Fersking
Fersking

nettopp fått den av telemarkpyrenees, kjøpte pakke med axes 3, spade og stang for 246 euro, pluus frakt og moms. Virker veldig bra det lille jeg har brukt den!!

Enkel i bruk og virker solid. Veldig kjent merke i Frankrike!! Lest mest bra om axes 3 i forhold til evo

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå