Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Duck montering av bindinger eller ikke ? (Hendryx ski)
#154971 15/12/2008 5:14 PM
Valo Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei. Skal ha med noen Hendryx Purple Haze 182 cm med NTN binding. Bør jeg montere bindingene vanlig eller duck? Noen som har erfaring ?

Re: Duck montering av bindinger eller ikke ? (Hendryx ski)
Valo #154972 15/12/2008 8:06 PM
Entusiast
Entusiast

Jeg har et par Cash is King uten duck og en kompis av meg kjører på Purple Haze med duck. Vi har begge Marker Duke, men jeg lot være siden jeg kommer til å gå en del på mine og ducking da kan ta endel på knærne. Og mine er litt skranglete fra før av så jeg turte ikke... I tillegg til at jeg forsåvidt ikke har hatt noe problem med å kjøre "vanlig" heller =)

Men hva kjøring angår så er han kompisen min ganske begeistra for duck. Kan ikke si jeg er akkurat lite begeistra selv, så at skiene er geniale selv uten duck er i hvertfall sikkert laugh Men om det er bindinger uten gåfunksjon så tviler jeg sterkt på at du risikerer å ødelegge noe om du ducker med to grader! =D

Re: Duck montering av bindinger eller ikke ? (Hendryx ski)
Valo #154973 16/12/2008 2:46 PM
Valo Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Blir vanlig montering smile

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå