Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Ski i Østerrike
#154304 14/10/2008 10:56 AM
Ata Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei!

En venninne og jeg skal til alpene i 1-2 mnd i februar/mars for å kjøre telemark og gå toppturer. Vi har bestemt oss for å dra til Østerrike, men har aldri vært der før og vet derfor ikke hvor det kan være lurt å dra. Derfor lurer jeg på om det er noen som har tips til steder og skitrekk vi kan dra til som er bra og ikke altfor dyre?

Jeg blir veldig takknemmelig for svar :wink

Ikke lås dere på ett sted.
Ata #154305 16/10/2008 8:45 AM
Fersking
Fersking

Kult at dere skal gjøre noe slikt.Reis litt rundt der nede - få med dere flere annlegg og ikke minst REIS dit SNØEN tar dere - (der den er bra den uka osv.... :p)Tenker på å gjøre det samme selv, men kun en mnd regner jeg med. Men lir nok Østerrike det også - billigere der enn Sveits og France...Få med dere St Anton hvis dere skal feste litt og oppleve skikkelig afterski også wink

Støtter forslag om St.Anton
Ata #154306 23/11/2008 5:30 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hey! Støtter forslaget om St.Anton. Det er et forholdsvis snøsikkert sted, samt at man har veldig mange muligheter der. Jeg var der med en kompisgjeng i febr. 2008. Vi hadde da stort sett solfylte og fin dager, men ene dagen var det nesten snøstorm. Likvel ble det fin kjøring den dagen oxo, takket være tips fra lokalkjente folk.

Ellers vil jeg anbefale å kjøpe flybillet til München snarest. Norwegian har meget billige billetter nå. Fra München har dere nemlig mange fine destinasjoner kort veg unna. Lei dere en bil på flyplassen, koster fra ca 1500 kr for ei uke. F.eks tar det ca 2,5 timer å kjøre til St.Anton. Har gjort dette flere ganger nå og dersom jeg klarer å samle sammen en gjeng, så skal jeg gjøre det samme igjen nå til vinteren.

Lykke til.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå