Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2
Date i bakken på lørdag
#153387 23/11/2004 8:45 PM
More than words
OP Offline
More than words

Har lyst til å komme meg på ski til helgen.Men har ingen som vil være med meg:(Noen som kunne tenke seg å være med på en date i en bakke på østlandet på lørdag?

Gutt 27/Oslo/Står telemark og har gjort det en stund..

More than words
OP Offline
More than words

Jørn, dette er ikke forumet å fiske etter damer. Det gjør du i bakken.. Imponer med teknikken din, så har du bråttom flere blikk på deg enn svar på denne tråden...

More than words
OP Offline
More than words

Bra Jørn, men er det virkelig noen damer som gidder å følge med på dette forumet da?

Det ideelle må være å få ei helt fersk ski-brud med seg i bakken, da blir de imponert uansett. Får du hun hekta, er det hun som kontakter deg. da er det bare å kjøpe sesongkort, stasjonsvogn og rekkehus!

More than words
OP Offline
More than words

Damer er det vel på forumet, det er det vel ikke spørsmål om. Tviler på at jeg er den eneste her....Men det er nok heller litt usikkert at noen blir med på en date herfra? Og du virker jo ikke litt desperat hvis du nøyer deg med et hvilket som helst skianlegg på østlandet..... Sett litt krav i det minste da!

Neida, håper det beste for deg Jørn! Man vet aldri, kanskje den riktige plutselig dukker opp..... ;-)

Frida - med hjertet i hånden!
More than words
OP Offline
More than words

Word up Frida!Helt enig med deg azz, han derre Jørn virker jo helt desp. Haha. Men, hvis du er hypp på en date med en badass playah, så er det mulig jeg klarer å skvize inn en date me'ræ før jul kanskje. Må sjekke palm'en først seff, har jo en del freshe zkibabes som er før deg i køen lissom. Du hakke et bilde da? Gidder lizzom ikke å kaste bort en dag i bakken hvis du ser ut som Moskva-Marit, u get my point huh? Men du er sikkert fresh nok azz...

We talkz Frida!

JMOTU 4evah

More than words
OP Offline
More than words

Joa, skjønner hva du mener.... og jeg skjønner hvor utrolig busy du sikkert er....Du høres jo hvertfall ikke noe mere desperat ut enn Jørn, eller?

Det høres veldig fristende ut å stikke ut med deg, men jeg tror nok jeg takker nei for denne gang. Det var liksom noe som sa meg at vi to ikke er skapt for hverandre.....

Ikkeno stress Frida!
More than words
OP Offline
More than words

Du tenker kanskje at du ikke har no sjangs hvis du må konkurrere med andre zkibabes? Det har du jo forsåvidt rett i da ass, men det er jo mulig du er den fresheste av alle lissom. Skjønner godt at du synes det er veldig fristende med en date. Hvis du henger med meg så smitter sikkert noe av cred'en min over på deg, og det er jo mad fet. Men uanz Frida, hvis du er keen på å joine crewet vårt så er det bare å sende en mail til jibmasters@jmotu.com med litt info om deg selv (og bilder ass!). Kunne trengt noen hønz i crewet lissom. Si i fra hvis du ombestemmer deg ang. daten ass!

JMOTU

Er desperat Frida!
More than words
OP Offline
More than words

Men ikke etter damer.. bare etter å komme meg på ski!!Men er er jo mye bedre å stå sammen med noen enn alene, og forløpig er det ingen som blir med meg til helgen.

Og hadde jeg spurt etter en gutt å stå sammen med, så hadde vel det kunne bli oppfattetl itt feil..

Også lurer jeg på hva slags damer som er i dette forumet:)

More than words
OP Offline
More than words

Slapp av Jørn, jeg dømmer ikke. Du må da få skrive hva du vil. Og ja, det ville nok kanskje blitt litt misforstått hvis du hadde spurt etter en gutt.

ja, finner du ut noe spennende om jentene på forumet ved å lese rundt her da?

More than words
OP Offline
More than words

Ikke noe galt med det smile

Jørn, jeg er enig med deg altså, det er mer gøy å kjøre to sammen enn alene smile Synes det var en kuli idé å sende ut en sånn melding jeg... regner med du vil ha med en impulsiv og tøff jente som faktisk kan kjøre ski, og det er mer sannsynlig å finne henne her enn ute på byen etter å ha blitt passe ølblind... synd jeg bor i trondheim smile

Håper noen holder deg med selskap til helgen... kanskje helt til ølen etterpå wink

More than words
OP Offline
More than words

at du bor så langt borte da.:( Er absolutt klar for noen pils etterpå og.

Hadde egentlig forventet mye mer pepper for dette innlegget..

Hvis noen er interessert i og være med kan de sende meg en mail på joernaa77@hotmail.com..

More than words
OP Offline
More than words

riktig. å finne noen på byen som deler samme interesser er som å finne nåla i høystakken, da må man bruke de midlene man har. dere er bare missunnelig for at dere ikke tenkte på det først??er vel flere jenter som er inne her..? og at vi i det hele tatt er inne på fri flyt og leser bladet sier litt om oss. vi er ikke som alle andre...hehe =)

skulle vært med i helga jørn, men skal til nordnorge en svipptur. synd med det, får ta det en annen gang. wink

enjoy!

helt enig med telepianord!!
More than words
OP Offline
More than words

Det at jenter er inne på disse sidene og faktisk leser FriFlyt burde faktisk være ett hint på at vi faktisk ikke er en gjeng med nek som bare sitter op afterski med ett tonn med sminke....

More than words
OP Offline
More than words

Halla Frida.. Numbah1 er en mad fet fyr, men jeg er nok badere. Hvis du mailer oss et bilde så skal vi vurdere hvem du får hooke up med for en liten good time. Men du måkke bli helt psycho når vi sier at nok er nok. All good things must come to an end, ikke zant?! Hvis du facer at du bare får en kort tid i himmelen så kanskje vi hokker up... Men du må være tight!Telejent?! Sorry azz, men gamasjdamer frister ikke....

JMOTU 4ever

More than words
OP Offline
More than words

Hooka opp med Frida i går lissom, og hu var tight! Mener ikke å skape no beef innad i crewet, men vi kjører hardt på førzt til mølla prinzippet ass! Hvem som er badest og sånn avgjør vi i pipen, right dawg?

JMOTU 4evah

More than words
OP Offline
More than words

hei jibmaster! hooka opp med frida huh?du trur du er så jævla viktig eller?

More than words
OP Offline
More than words

Øyy.....Boyz

Hadde ikke vi en mad fat deal, eller....?Skukke vi gutta holde sammen `a?J***i coolt med ei reim i boblebadet `a!Særlig.Nei, jeg mener bestemt at vi kan klare oss selv....hånd i hånd i bath tuben....Just uzz guys!!

JMOTU- and a hard one

More than words
OP Offline
More than words

Yeah dawg, nok et hakk i skjeftet for Numbah1... Grattis!I`m in awe of skillza dine, man.. Rock on.. No hard feelings here man, as you know. Nye bikkjer rundet ethvert hjørne. Bare å plukke...

Du som tror du er en del av crewet og liksom kaller deg jibbmaster of the universe. Gå og kos deg med de andre skeive seilerne med mokkasiner og genseren og over skuldra på hankø, og kom deg ut av dette forumet. LOOSAHH!!

More than words
OP Offline
More than words

folka virker litt spess ass. Lukter poser lang vei lixm! De har sånn behov for å si at det utstyret de har er best her på forumet og at de er så jævla gode. Er de det i virkeligheten? trokke det ass!

More than words
OP Offline
More than words

Hmm...

Det kan ikke ha vært mye bra, unge mann, for jeg husker ikke en dritt av det! Står du virkelig for å være så ubrukelig? Merket jo ikke at du var der engang...

Kjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip å få!
More than words
OP Offline
More than words

Føle du at d svir no eller JibMasterwanker!? Wannabe gangster fjortizzzzz

More than words
OP Offline
More than words

Typisk bikkjer det der. Villig som bare det den ene dagen, angrende synder den neste.. Men bare fordi du prøver å skyve det under teppet så betyr det jo ikke at ikke har skjedd, Frida...

JMOTU 4ever

Psst, Frida....ryggrad er en fin ting

More than words
OP Offline
More than words

Jeg sier ikke at jeg er angrende.... jeg bare sier at jeg ikke kjente noe av det ;-(

Det er jo ikke rart du er så tøff i trynet, du må jo kompensere for alt annet du ikke har.

Seff huzker du ikke noe...
More than words
OP Offline
More than words

Ey Frida! Tough luv, huh? Im gonna let u in on a little zecret of mine: kjørte jo seff i deg nok rohyp til å slå ut en elefant lizzom. Du var jo zå nøktern i starten at jeg tenkte jeg måtte "løse opp" ztemninga litt ass. I'll keep u with a smile and a walking funny. Get my point huh? Du var fantaztisk by the way wink

JMOTU 4evah

More than words
OP Offline
More than words

Godt jobba Frida.... :-D

JibMasterNumbah1: Det er ikke sånn en imponerer damer.... Jeg trodde det var kuult å holde på sånn engang jeg også..... Men jeg fannt ut noe annet da jeg ble kjønnsmoden...

More than words
OP Offline
More than words

Dessuten tror jeg du bør kjøpe deg et nytt tastatur.... Ser ut som om S`en har tatt kvelden siden du bruker z`en så mye!

More than words
OP Offline
More than words

Da gratulerer vi OD med å ha blitt kjønnsmodenFrida; he`s up for grabs....

JMOTU 4ever

More than words
OP Offline
More than words

Leste igjennnom dette, fantastisk tulling denne Jibmastanumba-fucker. Typical Arab, spineless!

More than words
OP Offline
More than words

Tror nok det ordet må defineres for noen her.....

Eller hva, JibMasterNumbah1? Kjønnzmoden....

More than words
OP Offline
More than words

Takk for Jibbern....Har faktisk vært det i ca. 15 år nå da, men......

Ser du har fått fiksa S`en din!

Flott!!

More than words
OP Offline
More than words

Har bare 2 ting jeg vil zi:

KJIP, OD og aka: It's easy 2 hate what u just cant be...

Frida: Kjønnzmoden? That sticky thing in your hair aint gum, girlfreind! Catch my point huh? HAHAHA smile

Keep it reel, homiez

JMOTU 4evah

More than words
OP Offline
More than words

Har bare 2 ting jeg vil zi:

KJIP, OD og aka: It's easy 2 hate what u just cant be...

Frida: Kjønnzmoden? That sticky thing in your hair aint gum, girlfreind! Catch my point huh? HAHAHA smile

Keep it reel, homiez

JMOTU 4evah

More than words
OP Offline
More than words

Yo yo yo....

More than words
OP Offline
More than words

Sjarmerende type du gutten......

Ikke hennes feil...
More than words
OP Offline
More than words

Øyy, """Jibbmaster"""; ikke vær så bad`a.. Du trenger vel ikke kalle Frida for en gutt selv om hu er ei bikkje?!Ikke pent azz..

JMOTU 4ever

More than words
OP Offline
More than words

Fortsatt ikke på nett??Alle med litt vett i toppetasjen skjønnte at den var til JibMasterNumbah1, men ikke du......

More than words
OP Offline
More than words

Hvem er alle da, Loosermasterofdafakeazzworld? Du og skybertcrewet ditt

JMOTU 4ever

More than words
OP Offline
More than words

Ja

More than words
OP Offline
More than words

Hvis du bor i trondheim! regner med du studerer der! Er du kanskje med i noen ski-gruppe da? telemarksgruppe?

More than words
OP Offline
More than words

JibMasterNumbah1; har du kommet deg etter flausen forleden dag?

Og en annen ting; når i granskauen ble Rohypnol tøfft????

Side 1 av 2 1 2

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå