Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Thermo- liner til T-R?? Forvirret Dansker!!!
#153156 01/12/2004 9:18 AM
More than words
OP Offline
More than words

Er blevet lidt forvirret??Jeg har en 3 år gammel T-R, den med Gul hæl.Jeg har overvejet at få en Thermo-liner i, men er blevet forvirret!! Skalden hedder 9-10, inderstøvlerne hedder 8½. I forretningen får jeg at vide at jeg sagtens kan bruge en 8 inderstøvle??, bliver den ikke for lille og vil sejle rundt i skalden?Jeg kan få 8'eren til en god pris, men hvis det ikke virker, så er det pengene ud af vinduet! Skal jeg hellere forsøge at sælge dem og så købe dette års model?

Håber at der er nogle der kan hjælpe!!!

More than words
OP Offline
More than words

Send mail til www.telemark-pyrenees.com (engelsk). De har solgt massevis av linere og kan helt sikkert svare deg om hvilken størrelse som passer. Gode priser har de også. Jeg ser også for meg at en 8 liner vil sejle rundt i et 9-10 skall.

More than words
OP Offline
More than words

De ulike delene på skallet kan være stemplet 9-11 eller 9-10 alt etter i hvor mange størrelser de blir brukt i. Dersom det er et skall i størrelse 9 (sjekk ordentlig!) så er den ment å passe innestøvler i størrelsene 8.5 og 9.

More than words
OP Offline
More than words

Pass på at du leser av på riktig sted i skallet! Skallet består vel av 3 deler, inkl pløsa. Og du kan lese str flere steder. Kansje du har lest av på skaftet og ikke nederst på selve "fotboksen", som er den som korresponderer med innerstøvelen? Scarpa leverer "fotboksdelen" av skallene i hele str, mens innersko kommer i halvstørrelser. Er ikke noe som heter 9-10 skall. Hvis du har en 8,5 innerstøvel skal du ha 9 skallet. Ellers har du fått feil i butikken Hvis du har en 8,5 innerstøvel skal du ha 9 skallet. Ellers har du fått feil i butikken. Uansett: har du 8,5 innersko nå så kjøp thermoliner i str 9!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå