Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
K2 Made
#152985 02/12/2004 10:39 PM
More than words
OP Offline
More than words

Fikk dem i dag, borra opp skrudde på Linken og rett i bakken. Gøy fest morro jippi og alt det der.Har prøvd mye før, lommeraketter, pistoler og diverse mer eller mindre bra ski, men dette tok kaka.Lettsvingt, flyt og et forbausende kantgrep av ei så brei og tildels myk ski. Kunne til og med kjøres i preparet bakke. Men i løssnø kom den virkelig til sin rett, store vinger, korte svinger, hoppsvinger og alle provokasjoner i oppkjørt snø, Skiene gikk der jeg ba dem gå. Feis gjennom nordnorsk krattskog som aldri før.FÆSTLIG

Sørvern eter bokstaver
More than words
OP Offline
More than words

K2 Made'n AK lengde 179

More than words
OP Offline
More than words

Jeg vurderer sterk å kjøpe mad´n AK skia med r8 bindinger, lengde 189. Etter det jeg leste fra testen i forige nr. virka di veldig myke, men jeg tror de testa dem med alpine bindinger. Da blir jo forkjellen stor. Det jeg lurer på er hvor stabile de er i stor fart? (Offpist).....

More than words
OP Offline
More than words

Dette er jo ei pudderski, den er myk midt mellom lommerakettene og årets seth pistol. Stabile men blafrer litt når farta øker på hardt underlag.Skal du ha ei freerideski for skikkelig høy fart bør du velge noe annet. Som storfjellski for korte og medium svinger eller leken dypsnøski er den i sitt ess. Den er jo brei som ei låvedør og svelger unna det meste også litt skare og avblåst is.

More than words
OP Offline
More than words

Løshælhomotz!! Kjøp noen årntlig bindiger hvor hælen sitter godt fast.. Da først drar du skikkelig nytte av de!

More than words
OP Offline
More than words

ikke noe vits hvis hælen ikke sitter fast..twin tip folkens!!!

More than words
OP Offline
More than words

ikke noe vits hvis hælen ikke sitter fast..twin tip folkens!!!

More than words
OP Offline
More than words

Jeg mener skiprodusentene produserer twin-tip for å utvide markedet. Bruksområdet blir adskillig større. Men hvorfor på denne skia? Jeg tror ikke ¨jibberne¨ ser etter ei ski med disse målene når de skal ut i parken...Kjører gjerne med fast hel jeg, men for mer igjen som ¨telehomo¨!

Jeg kjører på inbig nå, så derfor litt mer myke FETE ski!

More than words
OP Offline
More than words

Har hatt noen runder på variabelt føre nå. er fremdeles like begeistret. Myk leken lettsvingt. Twintip er vel ikke en nødvendighet for en old boy som meg 57 modell, men duverden det er jo ikke bare å sage den av da. Jeg har passert det punkt i mitt liv at jeg drister meg ut på de villeste stunt men ski er kul nok for en gammel Stones fan og. Å kjøre fasthæl på denne blir nærmest et overkill sett fra min side.Så derfor cruiser jeg avgårde i min avsindige selvnytelse på nye feite planker helt til jeg får øye på noe nytt og minst like inspirerende. Håper virkelig skiprodusentene fortsetter å finne på nye morsomme ting og ski. Ps. Ungene drar ennå fra meg på snowboard, men kanskje jeg når dem igjen før jeg blir 50. Ds

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå