Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Skostørrelse scarpa
#152435 16/12/2004 1:07 PM
More than words
OP Offline
More than words

er scarpa relativt store i ``størrelsen`` iforhold til crispi? jeg vet crispi skoen er breiere men..

problem: jeg tror kansje jeg har bestilt et par scarpa t-1 boots (27,5) litt for små, fra usa! grunnen er at jeg prøvde et par crispi cxp 27,5 boots på mx sport, og de føltes litt små!

Men uansett så har jeg hørt at denne amerikanske skostørrelsen kan variere pittelitt mellom merker på sko, satser på at scarpa skoene er litt store jeg da??! hehe..Og så utvider de seg kansje litt når jeg begynner å bruke de??!?! Det er ikke snakk om mange millimeter for små..

en annen ting, jeg lurer på hvis jeg må bytte sko (sende dem tilbake til usa), må jeg betale moms og frakt på igjen på de da?

har satset på det samme
More than words
OP Offline
More than words

hei!

jeg bestillte scarpa t1 fra tp i fjor. da tok jeg sjangs på at de skulle gå seg ut litt, og heller ha en tynnere sokk inni. bestillte det jeg bruker i skostr til vanlig. så jeg vil nok si at de er store for størrelsen. da jeg fikk dem ble jeg overlykkelig! de satt som et skudd, og de har gått seg til litt. tror ikke du trenger å bekymre deg. det eneste kan jo være at innerstøvelen er like stor som skallet. ikke sikkert de går seg ut like mye da...? om du skjønner...

More than words
OP Offline
More than words

jess;P dette svaret jeg håpet på..

noen andre erfaringer?

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå