Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
erfaringer om netthandel fra usa! hjelp..
#152400 17/12/2004 3:19 PM
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Hei og hopp!

jeg har bestilt et par ski og noen sko fra backcountrystore.com, men de kan ikke sende skiene til meg før jeg har opplyst dem om et lite beløp som ``they have charged`` meg for!

mail:

Hello

We have charged you a SMALL amount, under 3 US dollars. We need you to contact your card company, ask them what the SMALL amount was (not the total amount), then get back to us with that amount.

Just the small amount, not the TOTAL!

Thank you

noen som har vært ute for dette??


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Har handlet mye på nett, men ikke opplevd dette.Det er nok en sikkerhetstest for å sjekke at det er du som eier konten de skal belaste for utstyret ditt. Er sikkert bare å sjekke eksakt beløp som er trukket og gi dem beskjed om det.


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

du sier noe dr! noen andre erfaringer?


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

Har aldri vært ute for noe sånt før jeg heller, send de en mail der du spør om hvorfor du må sjekke det opp? Vurderte å bestille fra samme butikk selv, men endte opp med en annen en pga fraktkostnadene. Legg gjerne inn hva som var grunnen når du får vite det..


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

de gjør det for at du kan verifisere at det er ditt kort det er trukket fra, og ikke ett du har stjålet. beløpet er som oftest under 3dollars. Send hva det er i US dollars, og skiene er på vei hjem til deg!! Alt til ditt eget beste...har best. fra dem selv


Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551
More than words
OP Offline
More than words
Registrert: May 2011
Innlegg: 38,551

jeg har sendt dem beløpet nå, så nå bare gleder jeg meg!!



Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå