Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Bigstix - for korte?
#152326 20/12/2004 10:13 PM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg har kjøpt meg noen Fischer Bigstix 7.6 (115 - 76 - 100) og har kjøpt meg Cobra R8..Jeg har ikke fått testa dem ennå, pga. mangel på sko, men jeg lurer på om de er for korte..De når meg nemlig opp til øynene..Jeg bor på Stranda nå, offpiste-drømmen, og lurer på om de er lange nok til å kjøre i løssnøen, med de målene som de har..?tnx smile

de høres litt korte ut
More than words
OP Offline
More than words

og kanskje litt for smal og for mye carving til at de er de beste for kun offpiste kjøring. Men de duger nok likevel og er nok god i preppet bakke

More than words
OP Offline
More than words

Skiene er en fin bakkeski, men der stopper det, syns jeg. Kan jo også håpe at det ikke blir noe annet en harde isete løyper i år og du har en god ski til det...:-)) Om tre dager er det jo julaften og det går jo ann å ønske seg en Big Stix 10,6.. God jul.

More than words
OP Offline
More than words

Jaja, det var om de i det hele tatt dugde til løssnø jeg lurte på.. Så lenge de holder til å kjøre litt i løssnøen er det digg.. Men korte ski vil vel være gull i preppa når jeg skal trikse, og den lille tuppen opp bake vil nok holde til å lande baklengs i preppa..takk smile

More than words
OP Offline
More than words

Kanskje noe korte. Inntil i fjor skulle jo skiene av en eller en annen merkelig, utenomskimessig grunn være så hypa korte. Uten at jeg noen gang skjønte poenget. Jeg har ski som er 10 cm lengre enn meg selv, men de kunne godt ha vært et par cm lengre!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå