Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Norrøna Lofoten Bukse, hvordan i størrelsen?
#152292 21/12/2004 5:16 PM
More than words
OP Offline
More than words

Sitter å ruger på et sykt behov for ny skibukse, fordi jeg rett og slett ikke har en lenger. SÅ hvordan er disse i størrelsene?

De er litt baggy og det er bra, men jeg gidder ikke stå med 2 svarte søppelsekker på hvert ben.

Jeg er 176 høy og normal størrelse, muligens litt korte ben. Hvordan vil en størrelse medium passe tror du? Hvordan er small?

More than words
OP Offline
More than words

hvis du ikke er ute etter noen spessielt stor bukse skal nok M passe bra, S blir nok litt lite....

More than words
OP Offline
More than words

Lofotenbuksa ser spennende ut og har blant veldig bra beskyttelse på innsida av leggene, i hvert fall ser det slik ut på bilder og i beskrivelsen på nett.

Imidlertid er jo buksa *ikke å oppdrive*. Jeg har sett etter den i en rekke sportsbutikker i Oslo (Sportslageret, Skandinavisk, SuperG, Anton Sport m.fl), men ingen har'n.. Har ikke butikkene noe tro på denne buksa eller den rett ikke i produksjon ennå?

More than words
OP Offline
More than words

da jeg hørte på sportslageret tidlig i begynnelsen av november sa de at den kom i uke 48. men da jeg var der i uke 50 var den fortsatt ikke inne. jeg endte med arc'teryx theta sk, og den er absolutt og anbefale!! men må innrømme at lofoten ser spennende. Selv om jeg tror arc'teryx trekker det lengste strået når det gjelder passform

More than words
OP Offline
More than words

kanskje ikke de gjør det!?

More than words
OP Offline
More than words

Str. M vil passe deg helt fint. Er selv 183 cm og har str L. Den passer veldig bra til meg. Buksa er helt rå, med masse bra løsninger, og har ikke sinnsyk snowboard fit, men er passe vid og bra. Grunnen til at man ikke finner den er nok fordi mange har skjønt hvor bra den er, og revet de bort fra butikkhyllene så fort de kom dit.....Finner du en - løp og kjøp !!!!

More than words
OP Offline
More than words

Kan ikke tenke meg at den er utsolgt. Så fort tømmes ikke butikkene for skibukser til flere tusen kroner.

Jevne: Har sjøl Theta SK er veldig fornøyd med den. Veldig lett, nydelig passform og solid. Legglappene kunne vært litt større (som på Minuteman), men er ei bukse du ikke kan bli misfornøyd med.

Baggy plagg i Gore-tex vil for øvrig ikke ha like gode egenskaper som kroppsnære og formsydde tekstiler.

More than words
OP Offline
More than words

Norrøna MÅ ha drete på draget her. Buksa er faktisk ikkje å oppdrive. I Trondheim og Stavanger får i alle fall ikkje butikkane tak i den.....

More than words
OP Offline
More than words

Skulle ha lofoten dress, og tror jeg prøvde hele lofoten dressen på oslo sportslager i starten av November.

Endte derimot med en komplett Sweet dress, hvis du ikke finner lofoten så ville jeg absolutt gå for sweet(det er ikke like dyrt heller, men like bra kvalitet)

More than words
OP Offline
More than words

Kjøpte buksa i dag!! Helt rå!! Butikken jeg handler i måtte bestille den, men fikk den i løpet av ett par dager så da har nok Norrøna den på lager.. Er 177 cm og M passet meg bra.

More than words
OP Offline
More than words

Ifølge InterSport i Stavanger er de HELT TOMME FOR DENNE BUKSEN GRUNNET PRODUKSJONSFEIL. Alle buksene var trukket tilbake og de hadde fått beskjed om at de fikk største parten av buksene :

I UKE 5, UKE 5, UKE 5, UKE 5, UKE 5, UKE 5, UKE 5, UKE 5, UKE 5!

JOMMEN SA JEG SMØR!

Men jeg fikk bestillt en bukse og har fått bekreftelse på at den er min. Ifølge Norrøna hadde de KUN 3 IGJEN PÅ LAGER.....jaja....er dette fake markedsføring hvor de skal øke etterspørselen eller hehe...

More than words
OP Offline
More than words

Lofoten hadde ikke noen produksjons feil, andre varere ble prioritert til produksjon, hva som menes med det kan diskuterers her, MEN...Vi på Oslo sportslager fikk inn buksene idag, Svarte.

More than words
OP Offline
More than words

I Trondheim så har jeg sett denne buksen på Intersport på Lade.

Men, er det noen som har sett Lofoten jakke i soft-shell Gore-Tex? Har sett etter denne jakken, men har ikke funnet den noe sted.

More than words
OP Offline
More than words

har bestillt bukse og jakke..fikk beskjed nå nylig at buksen kom i neste uke og soft shell jakken kom i uke 2...gleder meg:)

DE HAR!!!!!!!!!!!!!!
More than words
OP Offline
More than words

MX-Sport på Kvadrat (Stavanger) har Rio Rød i Small, Medium og XLarge(Var ihvertfall det igår 22/12 klokka 2100)

Jeg har gitt opp å finne den i min størrelse, og har kjøpt meg annen bukse, så lykke til.

More than words
OP Offline
More than words

Hvorfor Heiki Holmås Stian??? :-)

More than words
OP Offline
More than words

og beinå e jo ikkje bare litt korte :-)

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå