Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Aksjon For Flodoffer!
#151855 12/01/2005 9:46 PM
More than words
OP Offline
More than words

Ok, nå er jeg litt lei av dette.

Det tar SINNSYKT langt tid før disse prduktene blir solgt. Skal vi få dem nå (avslutte auksjonen) eller vente til slutten på vinteren?

Det er greit vi skal gi penger til flodoffer og gi mest mulig, men det er allikevel produkter vi "kjøper" og snart gidder jeg ikke vente/være med/by mer og kjøper meg heller samme vare et annet sted

More than words
OP Offline
More than words

Det har dødd like mye mennesker i div katastrofer i Afrika de siste 3 mnd som det gjorde i flodbølgen i Asia. Men det er vel ikke like hipt. Ingen middelmådige artister synger for de. Ingen dritunger lager kakelotteri, og ingen skiblader lager nettauksjon for de. Leger uten grenser har sagt stopp. De vil ikke ha mer penger til Asia, men trenger masse støtte i katastrofer ellers i verden. De andre komersielle hjelpeorganissasjonene ser fordelen i all den gode pr som flomkatastrofen gir, og melker kua for det den er verd.

More than words
OP Offline
More than words

Selv om det er en Høyre mann som skriver dette og du mest sannsynlig er med i RV, V eller noe radikalt, har du helt rett. Dette gjør meg kvalm.

Vi trenger ikke å gå lenger tilbake en Bam, den byen i Iran som ble utsatt for et monster skjelv.

Denne "katastrofen" vi nå har vært vitne til, har vært horribel,

More than words
OP Offline
More than words

Partiet ditt er i regjering med dem. Høyrefolk - smarte mennesker?

More than words
OP Offline
More than words

Vet dere hva generalsekretæren i Norges Røde Kors tjener? hehe, slå det opp! Og dette er bare en brøkdel av hva de virkelige toppene tjener. For å få de jobbene må du være sveitser, men da blir du også mangemillionær! det noe sånt som 80% av pengene som går til administrasjon.

More than words
OP Offline
More than words

Spør noen som har vært litt her og der i verden og sett litt av hvert om hva de mener om de store hjelpeorganissasjonene og deres arbeid. Jeg har sett og jeg er en særs selektiv giver. Kun leger uten grenser får mine penger.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå