Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
the lost season?
#151406 03/02/2005 7:29 PM
More than words
OP Offline
More than words

er den verdt å bruke 299 kroner på? er det mye telemark eller er det bare prating og sånn..

More than words
OP Offline
More than words

Kjøpte filmen og hadde store forventninger.... men har aldri blitt så skuffet over en skifilm noensinne... kjedelig, mye prat, om feks veiarbeid som noen av disse gutta gjør utenfor sesongen, og ja, rett og slett en dårlig film. var noen få fine kjøresekvenser, men ellers mye railing og litt hopping. Ville nok satset på en annen film jeg.

More than words
OP Offline
More than words

leste the blue season, på svensk dog, og den var bra søndagslektyre. selv o jeg måtte lese hele på nett og på sensk. du finner'n på freeride

hvordon finner du lostseason?
More than words
OP Offline
More than words

Jeg ønsker å ser det. Er det noen steder i oslo jeg kan finner det, eller bare på net?

unparralleled prod er kjedelig
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Har ikke sett lost season, men soul slide og freetime var nå ganske kjipe med masse pjatt. tror nok heller jeg ville kjøpt incognito.. total telemark filmene fra tough guy prod er mye kulere.. synes nå jeg.

Entusiast
Entusiast

..deg scanner og x-ten.

Dårligste Unparalelled til nå
Medlem
Medlem

Har nettopp sett "Lost season". Virker som et lappverk med et og annet brukbart skikjøringsinnslag. Mye vas med halvfilosofisk babbel. Synes disse filmene beveger seg stadig mer vekk fra ordentlig skikjøring i fjell. Etter min mening den dårligste til nå. Skuffelse.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå