Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Sweet Trooper
#151387 04/02/2005 11:29 PM
More than words
OP Offline
More than words

Har venta lenge og vel på en Halfcut nå. Sweet skal ha ros for at de setter kvaliteten i høysetet - til og med ut over CE godkjenning. Men det tar jo veldig lang tid før det dukker opp noe hjelmer nå - så lenge at man kan lure på om det er andre problemer på gang. Noen som kjenner status? Sweet sier ikke noe særlig nytt på sidene sine heller. De må jo ha hatt tidenes sjanse til å øse ut hjelmer i markedet nå i vinter.

More than words
OP Offline
More than words

Sweet taper helt klart på mangelen på info de gir ut i markedet. Platou folka viste ingen ting, ikke hvorfor de ikke var kommet en gang. Fikk bare til svar at "de var bestillt for mange mange måneder siden og de hadde ikke hørt et ord fra Sweet"......dette var butikksjefen.

Lite info på nettsidene deres også......

En kan lure på om dette er en måte å øke "sikle" faktoren på hjelmene. De begrenser det i begyndelsen slik at folk snakker om de mest mulig og VIL ha dem uansett.

Problemet deres er da at folk kjøper andre hjelmer, sånn som meg. Hodet er viktigere en stil, selv om jeg kjøpte meg en fet hjelm.

More than words
OP Offline
More than words

Trooper på lager

Tlf. 32060350

More than words
OP Offline
More than words

gå vekk

More than words
OP Offline
More than words

Har også dårlig erfaring med infoen fra Sweet. Trooper ble bestillt direkte fra Sweet i oktober. Jeg skulle ha størrelse L/XL. Siden den gang har jeg fått ny leveringsdato hver gang jeg ringer og purrer. Det er også forskjellig begrunnelse for hvorfor jeg ikke har fått hjelmen, ettersom hvem som svarer. Siste er at de sa den skulle være klar neste uke, men når jeg hørte med Juls's sport i Trysil i helga sa de at de trodde ikke Sweet klarte å få Trooper i størrelse L/XL klar i år.

More than words
OP Offline
More than words

noen som vet om man får skjerm som ekstrautstyr til sweet hjelm?? har sett blant annet niklas karlstrøm har sweet med skjerm

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå