Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Plastsko... Noen som kan hjelpe meg?
#149629 27/09/2005 10:53 AM
Eirik Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Jeg har bestemt meg for å kjøpe plastsko til denne sesongen, men er litt usikker på hva jeg skal kjøpe... Ser at de har salg på Oslo sportslager, og at de selger Scarpa T2 til 3200,- og T2 Ride til 2000,- Er det noen so vet om det er noen stor forskjell på disse to? Har aldri hørt om T2 Ride før...

T-ride
Eirik #149630 27/09/2005 1:25 PM
Fersking
Fersking

Vel, for det første er t2-ride en støvel som er designet for å være relativt rimelig (siden alle telmarksstøvler er temmelig dyre). Du kan si at den er basert påd en gamle t2en, men produsert i PU-basert materiale istedenfor Pebax som på de dyrere støvlene. Skaftet er like høyt som på gamle t2, mens nedre del er relativt lik t4. Det vil si en relativt myk, men prisgunstig støvel. Om du ønsker å kjøre masse, og å dra på en del, burde du vurdere en kraftigere støvel.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå