Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Scarpa
#148160 19/01/2006 12:09 AM
Entusiast
OP Offline
Entusiast

I dag da jeg stod på ski var jeg så uheldig å kjøre på en stein med støvelen min. DEt førte til at den midterste spenna på Scarpa T1-støvlene mine ble bøyd.. DEtte førte videre til at den svarte, taggete plastikk greia du stapper inn i spenna, røyk.

Derfor lurer jeg på; hvor får jeg fikset dette? Spesielle service-steder eller stort sett overalt hvor støvlene selges? Eller i verste fall, må den sendes til Scarpa-fabrikken?

Dette er ekstra surt fordi på lørdag reiser jeg til Engelberg. Men jeg har lest på nettet at engelberg har en telemarkklubb og en telemarkshop.. Noen som vet noe om denne, er den bra? Noen sjangs for at de kan fikse scarpa-støvler?

Takk for svar..

mvh Haakon

Scarpa
SkiPowder #148161 19/01/2006 10:29 AM
@xl Offline
Medlem
Medlem

Hvis du finner tlfnr til den telemarksjappa i Engelberg er det vel bare å ringe dem og sjekke. Ellers vil jeg tro at velassorterte alpinbutikker/utleiesteder/servicesjapper som det kryr av i alpene bør kunne hjelpe deg på ett eller annet vis. En kompisa av meg fikk fiksa skoen sin på en time i St. Anton for et par år siden da han herpa den nederste spenna...Mulig at enkelte sportsbutikker her på berget også fikser det relativt kjapt, men det kommer jo an på hvor du bor..posten går neppe fort nok til å berge deg før lørdag.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå