Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Nye ski...
#147736 13/02/2006 1:35 PM
HaraldR Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Heisann! Eg skal ha meg nye ski men gjerne fjorårsmodellen slik at eg slepp billigare unna (ja, eg er sunnmøring). Er 190cm høg, 90 kilo og skal ha ski som funker bra på topptur. Er ein friskus så dei treng ikkje å vere så veldig pinglelette... Drøymer om pudder så flyten må vere god der. Blir nok en og anna tur i trekk men det blir minimalt og kan (nesten) sjåast heilt vekk frå. Har stått en del på telemark men det skortar på kunnskapen om dagens marked.

Altså: Har godtfolket forslag om modeller, lengder osv, osv? I alle prisklasser og også årets modeller trass merknaden over...

Takk!

Dårlig sunnmøring!
HaraldR #147737 13/02/2006 3:02 PM
HaraldR Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Klarte ikkje heilt å ha is i magen. Fann meg en pakke som virka ok: Scarpa t1 sko, dynastar legend pro 194 cm, samt g3 klatreskinn. Samla kroner 8200 med frakt og moms frå telemark-pyrenees. Telemark er dyrt. Men her i Norge hadde det vel vorte enda verre...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå