Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Rimeligste butikk?
#145753 26/01/2007 4:35 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei, er godt mulig at dette er diskutert opp og ned, men jeg prøver meg likevel. Er ikke ute etter å starte enda en moraldiskusjon rundt emnet nettbutikk.

Til saken:

Bur man på vestlandet er det ikke store utvalget av "ordentlige" skibutikker.

Har rotet rundt litt på nettet etter skipakke, viser seg at vi har en del norske greit profilerte nettbutikker, kan nevne: Groseth sport, oslo sportslager, vpg osv.

Har nå utvidet horisonten min til det store utland og finner butikker som Sport-Conrad og telemark-pyrenees.

Viser seg at de utenlandske butikkene er mest prisgunstige når man regner med faktorene frakt, fratrekt toll og norsk toll. (Faktisk suverene på pris i forhold til norske butikker)

Noen som har noen tips rundt gode og rimelige butikker og nettbutikker? norske og utenlandske.

Eventuelt andre ting rundt emnet?

Rimelig butikk
f.karlsen #145754 26/01/2007 5:52 PM
Fersking
Fersking

www.friluftslageret.dk har jeg gjort gode ski og skiutstyr kjøp. Jeg logget meg inn på siden deres med et brukernavn og passord, og fikk da 20 % avslag som "medlem", i tillegg trakk de den danske momsen fra! Noen av prisene deres ligger i utgangspunktet en del under prisen på tilsvarende her i Norge!

....
f.karlsen #145755 27/01/2007 2:17 PM
Fersking
Fersking

www.sport-conrad.com

de er overall vedlig billig synes jeg smile

Oslo
f.karlsen #145756 29/01/2007 2:18 PM
Fersking
Fersking

I Oslo har vi vel de rimligste butikkene grunnet antall butikker og konkuransen dette skaper. Jesting Sport mener nå jeg er de beste på pris, Lageret har kanskje litt bredere utvalg. Disse to brukes nok mye blandt "skifolket".

Kjøp i Norge!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå