Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Tja, hva burde man nå gjøre?
#14502 07/12/2006 6:46 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Det viste seg at den hjelmen jeg kjøpte i fjor (Uvex X-Ride Motion) ikke var like god som jeg trodde. Jeg er glad i knollen min, og lurer litt på hva jeg skal gjøre. Det er sikkert mange der ute nå som fikk seg en liten aha opplevelse når de så sin egen hjelm med "ikke bestått"...

Hvor viktig er det?Skal man kjøpe ny, og skal man da selge den gamle(fysjamei!) - man burde jo legge den på hylla - kaste den, eller skal man fortsette som før, da man trodde hjelmen var trygg?

Hva skal dere andre der ute gjøre, og er det noen som vet hvilke rettigheter man har? Altså om man har kjøpt en hjelm som er CE EN 1077 merket men som stryker på testene...

Ja si det..
Axel Rosenberg #14503 07/12/2006 6:53 PM
Ringrev
Ringrev

Jeg tror jeg satser på at det går bra.

Men, jeg får nok ikke besøk av nissen i år, for jeg solgte en Giro Nine MX for bare en uke siden..! OG den er nok ikke godkjent da det er fjorårsmodellen.

Nå undres jeg på om min Giro Nine MX2 faktisk er godkjent, noen som vet det? Den hjelmen de nå selger for nesten halve prisen på Sportslageret, er det den godkjente modellen?Og kommer jeg til å brenne ekstra lenge i helvete om den faktisk er det..?

Satser på ..
Axel Rosenberg #14504 07/12/2006 7:01 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

at det går bra ja.Det blir vel nok til det.Lommeboka vil ikke være med på flere uforutsette utgifter.

Men jeg tror nok at jeg kommer til å bytte hjelm ved den første gode annledningen som byr seg...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå