Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hjelp!
#143972 09/01/2008 10:59 AM
ACID Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Jeg trenger råd fra dere erfarne teliser der ute. Jeg er en jente på 165 lange cm, som ifjor kjøpte Stôckli stormrider xl 174 cm, med black diamond binding.Måtte jobbe veldig de få gangene jeg brukte dem,:surprisedSkiene var vanskelige å holde stabile. kanskje fordi støvlene mine er for dårlige(Garmont Veloce)eller er også skiene for lange for meg??Nå lurer jeg veldig på hva jeg skal gjøre: kjøpe nye sko er et must, men bør jeg da gå over til ntn systemet? (er litt skeptisk til dette da jeg kjører veldig dypt)Er det noen andre støvler som kan være ok å prøve? Bør jeg kanskje også se meg etter andre ski?

Ikke for jenter...
ACID #143973 09/01/2008 11:05 AM
Medlem
Medlem

NTN kommer ikke for damer før tidligst neste sesong, så da er det løst.. Veloce er nok en alt for slapp støvel for en såpass krevende ski ja. Anbefalinger er dog vanskelig å komme med, du må prøve forskjellige typer og se hva som passer foten din. Scarpa, Crispi og Garmont har alle modeller som fint vil mestre Støckli skiene dine.

Re: Hjelp!
ACID #143974 09/01/2008 11:21 AM
ACID Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Glimrende, da har jeg den infoen jeg behøvde!! Tusen takk:)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå