Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Lavterskelvalg for topptur
#14089 05/03/2018 8:52 PM
fatso83 Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Ei venninne vil være med på noen enkle toppturer, men hun bruker brett og har ikke randoutstyr. Hva er enkleste mulighet for henne da uten å investere i nytt utstyr? Hun aner jo ikke om det er noe for henne.

Så vidt jeg har forstått pleier brettfolket å kjøpe splitboard med feller, men det har hun ikke. Funker det å bruke truger? Eller er det like greit med fjellski og brett på ryggen?

Re: Lavterskelvalg for topptur
fatso83 #14090 06/03/2018 7:56 AM
Fersking
Fersking

Hei, truger funker greit, men er langsommere (og slitsommere) å gå på. Fjellski er letteste, men har som ulempe at det blir vanskeligere å feste på en ryggsekk. Hvis hun har en ryggsekk som holder de oppe tett og 'diagonalt nok', ville jeg prøve de en gang, men truger er sikkert mer vanlige å bruke. God tur!

Re: Lavterskelvalg for topptur
fatso83 #14091 06/03/2018 7:48 PM
Entusiast
Entusiast

Jeg har personlig sett flere som bruker truge og snowboard!Så om hun har truger, eller har tilgang til truger, vil jeg anbefale henne å prøve det og ta det derfra!Truger koster heller ikke så veldig mye! ;-)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå