Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Burton the channel
#14049 08/02/2016 1:58 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei.

Jeg har et Burton Trick Pony som selvsagt kommer med burtons eget bindingssystem som de på godt norsk kaller kanalen. 

Problemet er at jeg ved normal kjøring har klart å bøye denne kanalen oppover sånn at den står opp fra brettet. Resultatet er jo da at bindingen står på toppen av denne forhøyningen og vipper frem og tilbake i hæl/tå-veien. 

Sålen på undersiden har også blitt dratt opp sammen med kanalen og det er derfor søkk i sålen under bindingene.

Spørsmålet her er om noen andre har opplevd det samme, eller om jeg bare har vært veldig uheldig.

Re: Burton the channel
Tafsehunden #14050 09/02/2016 7:55 AM
Medlem
Medlem

aldri opplevd, men dette må jo være en reklamasjons sak... 

litt usikker på hvorfor burton har kjørt så hardt på kanalen, liker ikke den type innfestning, men har jo det på ett av bretta og det føles jo ikke ikke annerledes, da bindingene er laget for å funke sammen med kanalen :p 

ville nok prøvd å reklamere på den plata.

Re: Burton the channel
Tafsehunden #14051 09/02/2016 5:18 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Brettet er ikke anskaffet hos forhandler i Norge, men kjøpt i USA. Jeg har derfor ingen normal reklamasjonsrett her i landet. Jeg er i dialog med Burton Europe.

Jeg skriver her fordi jeg lurer på om dette eventuelt kunne være et vanlig problem/svakhet. Det er alltid greit å kunne slå i bordet med noe sånt.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå