Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Whitedot ski?
#139435 20/04/2010 10:05 PM
Magnz Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Jeg snakket med en kamerat nå nylig som hadde prøvd et par Whitedot "The preacher" i 179 (112mm under foten), og han var helt i hundre. Dette var noe av de råeste han hadde prøvd. Noen andre som har prøvd de? Slik jeg har fortstått det så er dette et ganske nytt merke?

Re: Whitedot ski?
Magnz #139436 21/04/2010 7:52 AM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Jeg har kjørt på dem i et år nå og er kjempe fornøyd! De fungerer til det aller meste, skogskjøring, pudder, brattkjøring, drops osv... Noe av grunnen til at jeg liker dem så godt er at de er ganske stive og da vet du hvor du har dem, så kan du bare druse i humpete bakker og ha god kontroll på drops osv(skal du kjøre i høye hastigheter i pudder så bør du heller velge the reedemer 190 da jeg flere ganger har falt forover)... Man må ha stått litt på ski for å få utbytte av dem, men til gjengjeld så blir disse skia et samtaleemne i heisen;)

anbefaler deg å ta en titt her http://www.steepzone.com/products_wd.html

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå