Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Liberty genome, FEEDBACK.
#138925 10/03/2010 10:55 AM
Medlem
OP Offline
Medlem

HEI

er det noen brukere av Liberty Genome her.

ønsker gjerne feedback!

Re: Liberty genome, FEEDBACK.
snowboromir #138926 10/03/2010 3:27 PM
Fersking
Fersking

Hva slags feedback vil du ha? Vurdere du å kjøpe? Hva er alternativene du vurderer opp mot?

Så vidt jeg vet er årets modell utsolgt...

Men skia er veldig bra, og du får oppmerksomhet med de. De svinger nok ikke fullt så lett som Völkl Kuro, men tåler fart bedre.

Pluss: De flyter ekstremt bra og krever lite pudder for at du skal trives. De er glade i fart, både i pudder og i bakken. Forbausende stabile i bakken. Jeg synes de er kjempegøy å droppe med.

Minus: Gir ingenting tilbake i bakken, til tross for at du må jobbe for å få de på kant...Det blir veldig slitsomt å bruke de off piste på hardt underlag. Stoppsvinger suger kreftene fra lårene dine.Vanskelig å finne brede nok skistoppere:)

:-)
snowboromir #138927 10/03/2010 7:18 PM
Medlem
OP Offline
Medlem

hei hakkespett

jeg har ikke fått testet dem selv, men selger dem. (greenwhite eller hør med robert/bjørn roxee sport)

det er bra å høre hva folk syns.

ps har 2 par igjen og til "påskepris"

be

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå