Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Passform Dynafit Titan vrs. Zzeus
#138425 14/02/2010 2:11 PM
eehgil Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Var på prøverunde og fikk prøvd Zzeus i størrelse 26, denne var vel trang så tror jeg skal ha 26,5. Titan var det ingen som hadde, men fikk prøve en med en bekjent, denne var i størrelse 28, altså for stor. Likevel var disse alt for trange i leggen. Er titan mye strammere i leggen enn Zzeus? Eller var grunnen at den var for stor, og jeg derfor kommer "for langt ned i skoen"?

Har skikkelig lyst på titan, men vet ikke om jeg tørr bestille. Lurer på om jeg skal gå for Zzeus i stedet, som jeg vet passer.

Re: Passform Dynafit Titan vrs. Zzeus
eehgil #138426 14/02/2010 7:30 PM
Entusiast
Entusiast

Titan er ein veldig stiv randosko. Testa den sjølv, men dne var uaktuell for meg då lesten er for smal for meg. Det er ein ganske "hissig" sko.

Har testa Zzevs og, og den var betrakteleg meir komfortabel på foten og langtifrå så stiv.

For min del blei løysinga på at eg ville ha ein stiv toppturstøvel å kjøpe Black Diamond sin Factor sko. Satt som eit skudd og har kjempegod gåfunksjon.

Re: Passform Dynafit Titan vrs. Zzeus
eehgil #138427 14/02/2010 7:50 PM
Medlem
Medlem

Jeg var også inne på tanken om å kjøpe titan, men den var rett og slett for trang over leggen. Overaskende nok så passet Scarpa Skookum veldig bra, så jeg endte opp med den. Må si meg veldig fornøyd med den både i oppover og nedoverbakke så langt.Faktor har jeg også hørt mye skryt om.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå