Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Völkl Katana eller Gotama
#137896 21/01/2010 6:28 PM
Tolli75 Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hvilken ski er best for en fersking offpiste?Jeg har kjørt alpint siden jeg var liten, storslalom og nå carving, men aldri offpiste.Nå har jeg bestemt meg for å kjøpe freeride-utstyr, og har brukt mye tid på å lese utstyrstester og diverse forum, men klarer ikke helt bestemme meg...Jeg trenger ski som er håndterbare for en fersking men også morsomme om noen år, når jeg forhåpentligvis har blitt en bedre freerider.Völkl Katana og Gotama med Duke-bindinger er de skiene jeg vingler mellom for øyeblikket, men kom gjerne med forslag.

Re: Völkl Katana eller Gotama
Tolli75 #137897 22/01/2010 12:31 AM
Fersking
Fersking

Katana er breiere og nok en tanke krevende utenfor pudderet hvis du er ny på feite ski. Gotama er er god ski som takler det meste. Tror du vil glede av Gotama´en om noen år. Uansett er faren for å bli som de fleste av oss, at du lenge før det er gått flere år har gitt etter for suget etter noe nytt :grin

Re: Völkl Katana eller Gotama
Tolli75 #137898 22/01/2010 9:20 AM
Medlem
Medlem

Jeg har de siste 15 år kjørt telemark på relativt smale ski, før det kjørte jeg aktivt alpint på enda smalere ski. Gikk nå i desember til innkjøp av Gotama 2010 med Duke bindinger og Scarpa Skookum skotøy. Og du verden for et lekent utstyr. Funker finfint i bakken og utenfor er det bare en fryd. Klart, i bunnløst pudder finnes det bedre alternativer, men måten Gotamaen takler variert føre på er bare helt super. Anbefales!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå