Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Allround ski og bindinger
#136797 03/12/2009 1:14 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei. Jeg tenkte å skaffe meg nye allroundski men er meget usikker på hvilke bindinger jeg skal sette på. Jeg har mer eller mindre kommet frem til K2 Hardside, disse virker som greie til både løssnø, hardt føre og noen runder i preppet bakke. Har sett på marker duke/baron men med et typisk studentbudsjett kan dette fort bli dyrt. Jeg tenkte derfor å kanskje begynne med noen vanlige og deretter oppgradere etter hvert. Jeg skal som sagt bruke disse til litt forskjellig og jeg er derfor nyskjerrig på om noen har noe tips til hvilke gode bindinger jeg kan sette på disse uten at de koster en halv formue. Takk for svar.

..
Sepharon #136798 03/12/2009 7:10 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Skal sjekke ut den siden. Har vel mer eller mindre havnet på bindingene, ser grei nok ut for mitt bruk :wink

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå