Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Salomon sko, Jester binding, Line EP pro
#136461 18/11/2009 6:11 PM
Otac Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

Har ikke stått så mye på alpint, så håper noen har litt erfaring med noe av dette. Har dessverre blitt, mer eller mindre, tvunget til å gå fra telemark til alpint pga en heftig kneskade i høst.

Undrer på om noen har peiling på hvordan dette vil funke. Har kikket litt på Salomon ghost freeride støvel. Eller evt. Dalbelo Krypton Rampage. Tenker primært bruk til skogskjøring, pudder og små klipper etc. Har ikke tenkt å hive meg utfor 90 graders bakker:)

Har forstått det slik at Line skien er myk og ikke egner seg til altfor stor fart, men mer lekent terreng etc. Jeg har ski som er stivere og mer fartsstabile. Leter etter et par som en kan hygge seg med:) Tenker i utgangspunktet å sette på Jester bindingen, evt en salomon eller Look binding.

På forhånd, mange takk for hjelpen!:)

Re: Salomon sko, Jester binding, Line EP pro
Otac #136462 19/11/2009 10:42 AM
Otac Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

Holder min egen tråd litt varm her:)

Noen som har noe forhold til disse skiene, eller evt. skoene? Evt. fjorårsmodell. Skiene har vel ikke forandret seg så mye i forhold til i fjor.

Hadde i utgangspunktet tenkt å ha noen sko som jeg kunne kite med samtidig som de kunne fungere som freeride boots. Frykter de blir litt stive til kiting kanskje? Det er ikke så nøye mtp kitingen da jeg har noen, men..

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå