Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Kom med en god skibum historie!!
#136453 18/11/2009 12:46 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Noen som har en god story de har lyst til å dele med andre?? Har endel selv men ikke alle egner seg på trykk...For to år siden var jeg på alpetur med nullbudsjett.Kledde meg ut som en kid. Glattbarbert,med ole brum lue og googles fra nittitallet klarte jeg å overtal dama i billetluka om at jeg var 17, var egentlig 21, og dermed fikk jeg 50% på to ukerskort!!

He he lenge siden nå men
hang loose #136454 18/11/2009 4:03 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

-Bodde 3 mnd i en 74 mod folkevogn buss,som vi trodde vi hadde klart og isolert.Vi var 4 stk.-Hadde 1 års kort som alle klarte og komme inn på hver dag(nesten)-jobbet for en mr cimmarolli,der jobben besto i og grave ned søppel fra resturangen hans om natta.Da vi sa opp jobben ble vi truet på livet.-Fikk rattklammer på bilen av politiet minst 10 ganger,så vi måtte betal 600 shilling vær gang vi skulle få bilen fri.-Hadde hopp oppvisning for star tour hver tirsdag,så da fikk vi gratis lunch+alt av rester.-Ble kjent med mange sesong arbeidere som gav oss mat,fortsatt kontakt med mange av dem.-Ble på en merkelig måte nesten full hver kveld(noe vi måtte for og få sove i isboxen av en bil)

Det hører med til historien at ca hver 10 natt leigde vi oss inn en plass for og vaske klær,dusje og vile ut.Men alt i alt var dette en tur ville alldri vært foruten.

.
hang loose #136455 18/11/2009 5:51 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

haha..syykt bra!punkt 3 hørtes jo helt vilt ut!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå