Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Skirurgisk pleie
#136123 04/11/2009 12:27 PM
ski&die Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

Katana'ene mine har fått revet bort en bit av sålen så de trenger å få lagt inn en ny sålebit, samt planslipes. Har også et par andre ski som kunne trengt en planslip.

Hvilke verksted anbefaler dere i Oslo-området?? Jeg prøvde å ringe skirurgene isted, men telefonen dems virket ikke. Er de konkurs igjen??

Anton på stabæk har jeg god erfaring med på plansliping, samme med Murstad. Noen som har prøvd sportslageret, eller har andre gode forslag. Og helst så billig som mulig også...

Re: Skirurgisk pleie
ski&die #136124 04/11/2009 6:33 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat ski&die:Katana'ene mine har fått revet bort en bit av sålen så de trenger å få lagt inn en ny sålebit, samt planslipes. Har også et par andre ski som kunne trengt en planslip.Hvilke verksted anbefaler dere i Oslo-området?? Jeg prøvde å ringe skirurgene isted, men telefonen dems virket ikke. Er de konkurs igjen??Anton på stabæk har jeg god erfaring med på plansliping, samme med Murstad. Noen som har prøvd sportslageret, eller har andre gode forslag. Og helst så billig som mulig også...

Hører stadig Murstad nevnt når folk skal fikse ting. Ikke bare sliping, men lapping av såle osv. Virker som det er stedet å gå i Oslo-området.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå