Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Destinasjon mellom St Anton og Zermatt
#135689 15/10/2009 5:19 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Lurer på om noen har et bra forslag til destinasjon mellom St Anton og Zermatt, har 5 dager på meg fra St Anton til Zermatt. Har vudert både Andermatt og Saas Fee, noen som har vært der? Engelberg var jeg i fjor,kunne tenkt meg noe nytt.

Re: Destinasjon mellom St Anton og Zermatt
nature mess #135690 15/10/2009 6:00 PM
Entusiast
Entusiast

Det er noe inn granskauen mye bra mellom Anton og Zermatt. Andermatt f.eks ja (bil eller tog ?) og Diesentis/sedrun rett før skal jo være veldig bra (ikke vært) og enda nærmere Anton i samme dal Flims/Laxx. Heller ikke vært der, var da som F... hele den dalen er en svart spot, skal sies at jeg flere ganger har vurdert den dalen, men dratt andre plasser.Davos er knall, og Montafon (mange mindre steder med mye bra kjøring) mellom Anton og Davos. Etter Andermatt ligger stedene på rekk og rad retning Zermatt. Mange små steder som kan gi glede. Et eks er Oberwald, som består av en gammel stolheis (GAMMEL) og t.krok, ca 700 hm tilsammen. Rett etter tunellen fra Andermatt. Hadde en kjempemorsom dag der for noen år siden. Egentlig et langrennsområde, men morsomt terreng, og ingen som kjører utenfor. God tur.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå