Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
St. Anton vs Ischgel til vinteren - forbindelse?
#135319 25/09/2009 1:16 PM
oddeman Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

For vinterens tur er dette aktuelle mål. I St Anton har jeg vært før og har hørt en del bra om Ischgel. I luftlinje er det ikke langt i mellom disse. Mener å ha hørt at det skulle etableres en heisforbindelse i mellom anleggene. Noen som vet noe om dette?

Re: St. Anton vs Ischgel til vinteren - forbindelse?
oddeman #135320 25/09/2009 1:58 PM
Entusiast
Entusiast

Jeg kjenner ikke til planene om forbindelse, dessverre.

Når det gjelder sammenligningen av de to har jeg bare vært 6 dager i Stanton m omegn og 1 dag i Ishcgl.

Muligheten er jo utrolig mye større i St. Anton, men det er også tettheten av frikjørere. Selv om det finnes muligheter i Ischgl (fet renne ned til Sveits, for eksempel), hadde jeg heller basert meg på guide og litt trasking i St. Anton hvis det begynner å bli oppkjørt der. Men det var kanskje ikke det du lurte på...

Re: St. Anton vs Ischgel til vinteren - forbindelse?
oddeman #135321 25/09/2009 7:42 PM
Entusiast
Entusiast

Var vel en tråd her i fjor om dette, men hørt snakk om det ett par tre år, men når og om det blir noen av vet jeg ikke. Men utgangspunktet er Rendl og sørover.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå