Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Erfaringer med Surefoot?
#134856 12/05/2009 10:31 AM
Indigo Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Jeg har tenkt til å anskaffe meg nye støvler. Har hørt mye bra om Surefoot. Noen som har erfaring med støvler fra Surefoot?

Re: Erfaringer med Surefoot?
Indigo #134857 13/05/2009 10:09 AM
Ringrev
Ringrev

Jeg har surefoot innersko til et par diablo sko. Jeg stod mellom å kjøpe ny innersko, eller skjøpe ny sko. Jeg har ganske smal lest, så diablo passer ikke foten min etter at jeg har brukt dem litt. Surefoot-innerskoene er langt bedre enn de jeg hadde, og foten sitter som støpt. Jeg trenger typisk å etterstramme skoene en gang - etter lunch. MEN, jeg tror egentlig at jeg like gjerne kunne ha kjøpt en ny sko med smalere lest.... Jeg likte diabloen bedre da de var nye, med orginal innersko, enn nå med surefoot.....Neste gang kommer jeg til å kjøpe en sko som passer, bruke den en stund og bytte innersko når disse blir utslitt....men klarer ikke helt å se at surefoot er verdt pengene. Jeg har tidligere betalt 1000 kroner for ny innersko som jeg tilpasser selv i ovnen, og betale 4000 for surefoot er litt i drøyeste laget IMHO.

Hepphepp
Indigo #134858 25/05/2009 1:55 PM
Fersking
Fersking

HeiStår ca. 50 dager i året på ski. Det inkl endel toppturer, gåturer osv. Har også ganske spesielle ben, og investerte i shurefoot 4 sesonger siden. Har et Lange FR 120 skall som desverre ikke tåler sesong på sesong like bra som innerskoen. Innerskoen er idag helt lik som den dagen jeg kjøpte de, og innerskoen blir egentlig bare bedre og bedre med tiden. Både komfortmessig og kjøremessig. Siden ytterskallet mitt også stammer fra Shurefoot så byttet de begge reimene, samt plastikk klossene under for meg nå gratis før sesongen, siden alt v dette var utslitt(som sagt, ganske hard bruk). Møtte forsåvidt en kjører i Frankrike som var på sin 14. sesong i innersko. Han hadde til nå brukt opp 3 utterskall.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå