Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Rookie
#134734 17/04/2009 2:34 PM
Torriz Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Halla!Jeg er en rookie som har kjørt ski et par-tre ganger, men som til neste sesong er sugen på å kjøre mye mye mer! Jeg har sjelden hatt det så artig som når jeg får det til i bakken, og etter hver helgetur er jeg fast bestemt på å kjøre mer. Jeg har derfor noen spørsmål angående hva slags utstyr jeg burde kjøpe og div. Jeg har satt et tak på 4000 når det kommer til utstyret, og det er bare ski, bindinger og støvler jeg tenker på når det kommer til utstyr.

Satser på at gode råd ikke så altfor dyre!

Re: Rookie
Torriz #134735 18/04/2009 5:39 PM
Fersking
Fersking

Jeg ville anbefale deg til å se litt rundt på Finn.no og slike sider, samt bruktmarkeder. Der hvor jeg bor har sportsklubben min bruktmarked hvor det selges både brukt og nytt. Det nye som selges er for det meste fjorårets, men noe demo-utstyr også. Dette vil hjelpe med budsjettet ditt, kupp! Sats på en mindre aggressiv ski. Kjøp utstyr som passer din skikjøring, og etterhvert som du utvikler dine ferdigheter, er det også på tide å oppgradere utstyret. Lykke til!

fjorårets!
Torriz #134736 18/04/2009 6:07 PM
Fersking
Fersking

Vil anbefale deg å sjekke innom små lokale sportsbutikker, siden dei ofte har fjorårsmodellar av forskjellig utstyr stående til veldig reduserte priser. dermed kan du finne kupp på alt fra billigutstyr til toppmodellar! når det kommer til ka konkret utstyr du bør velge er friflyt testene absolutt noe du bør se igjennom. du trenger ikkje det dyreste utstyret, noke du heller ikkje har mulighet til med et tak på 4000, men ikkje kjøp det billigste heller, kjøp kvalitet! viss ikkje kan du like gjerne kaste pengane ut av vinduet! no etter sesongen og fremover mot sommertidene kan du også finne supertilbud på årets utstyr:)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå