Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
freeride konkurranse for ungdom
#134491 16/03/2009 3:24 PM
roknebu Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

hei! Eg er ein ivrig gut på 15, som elskar frikøyring(telemark)! Eg trivst veldig godt med "kosekjøring", men ser etter nye utfordringar :wink håpar nokon her inne på forumet veit om freeride konkurranse for ungdom(for min del 15-16år).Eg bur på vestlandet, og er pga alderen ikkje i stand til å stikke av med bilen. derfor er eg særleg interessert i konkuransar i vestlandsfjella!

Eirik

Re: freeride konkurranse for ungdom
roknebu #134492 16/03/2009 10:34 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

ja trenger kunkurangser der ungdom kan være med og!

Konkuranser for yngre og eldre
roknebu #134493 17/03/2009 2:23 PM
Ivrig
Ivrig

Freeridekonkuranser for unge deltakere er vel ikke så enkelt. Men det arrangeres en god del fjelltelemarkrenn der yngre kan delta, ofte også med alpinski eller snowboard. I tillegg kommer selvsagt også racingkonkuranser både alpint og telemark. Jeg er usikker på dette med snowboard her.

Er det noen interesse for å forsøke få en samlet oversikt over alle typer renn, f.eks. en blogg der alle kan legge inn opplysninger? Denne kan ev systematiseres en gang iblant.

Opplysningene bør ev etter min mening gjelde renn både for voksne og yngre. Den bør vel også inneholde ca stedsangivelse. Jeg opplever det sånn at det går en mengde renn både for barn og voksne som få vet om. Kom gjerne med innspill.

Eksempel:

Loftsrennet: www.loftsrennet.no

Fjelltelemarkrenn også med åpen klasse. Lom kommune. Nedre aldersgrense 2009 er 8 år.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå