Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Møkkasjappe i Hemsedal
#134416 08/03/2009 7:11 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

En kompis var innom Hemsedal Ski Shop i sentrum i dag for å montere noen bindinger på de nye pudderskiene sine, og fikk beskjed om at dette ville koste han 500 kr. Synes jo det var litt stivt, men fyren i kassa sa det var gjengs pris i Hemsedal.

Monterte opp bindingene, men var allikevel innom Sportshop Hemsedal i lodge?en i sted for å høre, og det viser seg at de der tar 175 kr for samme jobben.

Vil med dette ba si at Hemsedal ski shop er en møkkasjappe uten like hvor gutta står og lyver deg midt opp i trynet.

Kompisen tok en telefon til butikken i sted, men det nytter ikke å snakke med nisser..

Re: Møkkasjappe i Hemsedal
Thomas101 #134417 08/03/2009 9:56 PM
Entusiast
Entusiast

Moralen i historien er vel rett og slett å sjekke hva konkurrentene kan tilby. Kjipe saker det der.

Kjedelig sak...
Thomas101 #134418 08/03/2009 11:02 PM
Avhengig
Avhengig

Er vel litt texas oppi her ja..Ski servicen på lodgen er veldig bra...Hemsedal sport har jeg ikke noe å utsette på selv derimot Sportsbutikken på lodgen er ikke kjent for bra service...Knakk bakbindginen på jibbe skia mine for en stund siden og stakk inn der for viste at de hadde look binding. Men service det har de ikke...De kunne ikke hjelpe meg siden den ikke var kjøpt der og de kunne ikke engang ringe marker å høre om det var en reklamasjons skade...endte med at jeg ringte selv sendte et bilde og fikk kjapt svar jo den bindingen skulle jeg få ny...men jeg måtte jo da selvfølgelig hente den også. Flaks at jeg sku sørover noen dager uka etter. Når de kunne gitt meg en ny binding og returnert den ødelagte til marker,men nei... 5 min på tlf og 2 min foran pc'n for å sende et bilde var det som skulle til...Så det jeg har skjønt her oppe er at de er veldig intresert i å tjene tett med penger på turister som er innom en helg eller uke også driter de i allt som heter service!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå