Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Randorigg
#131996 24/11/2008 4:14 PM
donnie Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Heisann, jeg har stått på ski i fire år, og da kun i preppa løyper med rene carving ski. Har nå lyst til å utvide horisonten noe, og begynne litt med toppturer, og kjøring utenfor løypa. Lurer på om noen kan gi meg feedback på hva de tror om denne pakken:

Mantra 177Dynafit vertical ft 12Dynafit ZZeus

Jeg blir vel ikke den som tar de største droppene, men jag liker å dra på litt. Lurer også på om denne riggen funker bra til å dra på i preppa løype. Blir vel en kombinasjon av 60/40 kjøring i/utenfor. Ser for meg at denne fordelingen vil forskyve seg mot mer og mer offpist/topptur.

På forhånd takk. smile

Feil underkategori..
donnie #131997 24/11/2008 4:23 PM
donnie Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Mulig dette ble postet i feil underkategori, men håper på konstruktiv feedback.. Virker som de fleste har inne har god peiling på tvers av kategoriene..Kom gjerne med alternative pakke forslag.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå