Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Forsikring
#129931 24/11/2004 11:40 PM
More than words
OP Offline
More than words

Etter å ha fylt 20 år, og funnet ut at jeg ikke kvalifiserer som familiemedlem lenger av forsikringsselskapet, har jeg funnet ut at jeg må skaffe en forsikring før det går på helsa løs. Lurer derfor på om det er noen som har noen gode tips, eller opplevelser med forskjellige selskaper og typer forsikring. Forsikring må selvsagt gjelde for skikjøring utenfor allfarvei..

More than words
OP Offline
More than words

Det du spør etter er noe forsikringsselskapene ikke er noe glad i å høre! Du kan skaffe deg en ulykesforsikring men det vil trolig ikke gjelde for off-piste kjøring! Har en dyr ulykesforsikring i If, men har ikke hatt behov for å bruke den enda(glad for det) så jeg vet ikke noe annet enn at jeg har kasta bort mange tusen penger så langt, men man vet aldri når ulykken er ute, så det er uansett en god investering slik jeg ser det. For all del ting kan ha forandra seg, så ta telefonen fått, og ring rundt. Vet at If har noe av det bedre ang ulykkesforsikring det er snakk om. Lykke til.

More than words
OP Offline
More than words

Jeg kan anbefale enter forsikring når det gjelder pris. Jævlig lenge å vente på telefonen for å komme igjennom, men billig som fy...(for meg da)

Gikk gjennom vilkårene nå, og skikjøring, så lenge det ikke er i form av ekspedisjon eller konkurranse, er tillat. Men det er kanskje lurt å få det presisert i en forsikringskontrakt, så kan de ikke komme å lage bråk etterpå. Forsikringsselskaper er jo som kjent ikke de letteste å ha med å gjøre når det er snakk om å utbetale forsikringsummer...Lykke til! Det koster å bli voksen

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå