Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
drakeboinay ski
#129801 29/11/2004 10:41 PM
More than words
OP Offline
More than words

Vurderer å bestille et par av de surreal til telemark, men har ennå ikke møtt noen som har de. Er det noe å satse på eller? hvordan er det å bestille med det firmaet der? Noen som har noe info å dele?

bra kritikk, men...
More than words
OP Offline
More than words

Skia har tidligere fått veldig bra kritikk på forumet her. Hvis du skal bestille må du ha extrem tolmodighet!! For min del bestillte jeg ski i Februar, men venter fortsatt på levering. Veldig imøtekommende under bestillings prosessen, men det står verre til med levering, mye dårlige unnskyldninger og prioriteringer. Får håpe de er bedre å lage ski en de er å behandle kunder.....det skal ikkje så mye til!!

More than words
OP Offline
More than words

... leveringen fra DB går ikke så kjappt nå. Problemet er bl.a. att en av formene på fabrikken (Goode) er blitt ødelagt og måtte lages om. Samtidig er det visst litt saker om prioritering, etterom DB-siene lages på Goode sin fabrikk virker det som DB's produksjon kanskje ikke prioriteres høyest netopp nå. Desverre....

More than words
OP Offline
More than words

Du har vel ikke noen til overs du da Barks?

More than words
OP Offline
More than words

Har bestillt jeg også(i juni), nyeste er at de skal være levert i midten av januar. Og ny bestillinger i februar. Tror skia kommer til å være de nye "MEST LEGENDARISKE SKI"

More than words
OP Offline
More than words

...kjører stadig for samme merke som jeg har gjorde siste år, selvom jeg jo nokk sniker inn en dag eller to på en Tabla inn imellom wink

De par DB skiene jeg har "passet" i høst flytter desverre ut i morgen ettersom den egentlige eieren drar mot mer passende fjell.

Flere som venter...
More than words
OP Offline
More than words

Godt å høre at det er flere enn meg som bestillte ski i februar og fortsatt venter. Har blit "lovt" at de skal være meg i hende før jul, men jeg tror det ikke før jeg ser det!

More than words
OP Offline
More than words

barks, kan du ikke svare på e-mailen er du snill?

More than words
OP Offline
More than words

Har fått beskjed om at første "batch" med ski ble levert for ganske nøyaktig 14 dager siden. Og jeg som forstod det slik at jeg tilhørte første batch. Mye tull og tøys med de gutta der!

More than words
OP Offline
More than words

de er verdt å vente på, litt synd at de ikke klarer å levere i tide, men det er ikke bare DB som sliter med leveringer.Fabrikken som produserer ski for DB sa at de skulle produsere for DB i Oktober, det gjorde de ikke og alt er litt over 4 uker forsinket.så de blir vel en del fete ski under juletreet.

More than words
OP Offline
More than words

Ingen som ahr noe info om hvordan skia er å kjøre da?

Endelig drakeboinay!
More than words
OP Offline
More than words

Fikk endelig mine Surreal sist uke. Prøvde de hele helgen i Hemsedal. De ligner ikke på noe annet jeg har prøvd. Veldig lette, men likevel solide og stive. Satt som et skudd i bakken(bredden tatt i betraktning) og var utrolig lekne i skogen. Fikk også testet de i lange sugende svinger på variert føre ned radiodalen(alt fra vindpakk til pudder). Veldig stabile! De var absolutt verdt å vente på!

More than words
OP Offline
More than words

Meget gode ski, spesielt pga at de er utrolig lette og stive. De pløyer igjennom det som er, men at de sitter som et skudd i bakken er vel mildt sagt en overdrivelse. Er iallefall meget fornøyd++ med egenskapene i forhold til mitt bruk !!

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå