Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Forsikring til alpetur??
#129655 08/12/2004 3:07 PM
More than words
OP Offline
More than words

Hei!Håper noen kan hjelpe meg med hvilken forsikring jeg skal velge! Reiser til St.anton i starten av januar, alt er i box, det eneste jeg mangler er reiseforsikring....

Hvilken skal jeg velge?? Hva dekker de forskjellige??Bør jeg kjøpe extra extremsport-forsikring??Hvilken er billig og bra?????

Håper noen kan hjelpe meg, og på forhånd takk for seriøse svar!!

More than words
OP Offline
More than words

Hvis du er medlem i LO, får du reiseforsikring til 600,- pr. år hos Sparebank1 forsikring.Det er noen klausuler, men de går mere på falskjermhopping og klatring...

More than words
OP Offline
More than words

En Vanlig reiseforsikring dekker det meste f.eks europeiske . Men skal du ha en reiseforsikring som dekker skader, redningsaksjoner etc i forbindelse med skikjøring i avsperrede områder. Altså bak skiltene som det står La femme/Danger (all interesang offpiste). Så må du ha tilleggs forsikring. Spør hos ditt forsikringsselskap tror det er litt forskjellige løsninger i de fprskjellige firma'ne

More than words
OP Offline
More than words

Hei...Jeg har satset på Gouda for denne sesongen.. Skal reise til Canada etter jul og skal da bruke Gouda... Hvis du skal være borte i mer enn 45dager så må du ha utvidet forsikring... Gouda har ingen begrensninger når det gjelder ski-kjøring... Så lenge det ikke er snakk om konkurranse eller slagsmål i bakken.. wink

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå