Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Oakley A frame el.Wisdom->Sweet Rooster =sant?
#129566 11/12/2004 5:51 PM
More than words
OP Offline
More than words

Går Oakley A Frame eller Wisdom godt ihop med Sweet Rooster. Har hørt snakk om at den kanskje stikker litt langt ut.. Noen som kan gi ett fornuftig svar?

Wisdom og Rooster 56-59
More than words
OP Offline
More than words

Har Rooster i str 56-59 og har testet med Wisdom. Det fungerer ikke optimalt på mitt hode. Wisdom er veldig utstående, men faktisk så smale at de blir for mye plass på hver side.

Med en mindre størrelse på hjelmen fungerer det kanskje bedre. A-frame har jeg ikke prøvd ennå, håpet det fungerer bedre...

More than words
OP Offline
More than words

noen som kan si noe om A-fram funker?

More than words
OP Offline
More than words

Jeg bruker A frame og rooster, mitt problem er et litt høyt neseben, som gjør at brillen krasjer litt i overkant, ikke noe problem egentlig, men det gjør at jeg må dytte hjelmen litt bakover. I bredden er den perfekt, har prøvd med Wisdom også, men denne ble sittende enda høyere på meg, og var derfor uakatuell. Tror A Frame er et av de bedre alternativene, men det beste er nok å prøve dem selv, du kan sikkert få gjort det hvis du spør på en sportsbutikk, tror ikke du trenger å bruke dem i bakken for å kjenne om det passer eller ikke...

More than words
OP Offline
More than words

Okay. Takk skal du ha!

More than words
OP Offline
More than words

Bruker comboen Wisdom og Rooster og har gjort dette i et par sesonger. Har aldri hatt problemer og synes at dette funker optimalt. KJøpte Wisdom i Cham - tok med meg hjelmen rundt og testet de fleste comboer. Selv synes jeg at A frame er litt smal men har kompiser som kjører Roosetr og A frame og er fornøyde.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå