Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
SKREDSØKER??
#129261 30/12/2004 10:48 PM
More than words
OP Offline
More than words

Hvilke skredsøker er best? Hva bør man se etter når man kjøper?

More than words
OP Offline
More than words

se etter brukervennlighet, du må kunne bruke den. Jeg har barryvox, men vet ikke om det er den beste...

Ikke vet jeg men...
More than words
OP Offline
More than words

...har invistert Piebs og er meget godt fornøyd. Bra brukervennlighet og så funker den også!!!!

More than words
OP Offline
More than words

Tenk på at hvis du skal bruke denne i en reel situasjon vil du sansynligvis være relativt stresset. Hvis du da skal kunne søke effektivt bør du ha trent en god del. Dette er desverre noe de færreste gjør. Er du av typen som ikke har tid til å trene ville jeg ha valgt en søker hvor alle mulige ekstra funksjoner som man kan begynne å rote med er utelukket.BCA sin Tracker DTS er relativt logisk oppbygd med små muligheter for at man begynner å rote med uvesentlige funksjoner.

More than words
OP Offline
More than words

høres bra ut

ISAK! Bruker Tracker vennlighet?
More than words
OP Offline
More than words

Er ikke sikker på om Tracker bruker vennlighet, den er ganske kjip på det området syns jeg. Den henger liksom bare der og er ikke spesielt vennlig utenom at den piper litt av og til.

Fra "bruker vennlighet" til alvor...

Har selv en Tracker og er ikke i tvil om at det er en fordel å slippe høydemåler, barrometer, kompass, MMS, kalender, kule utskiftbare deksler og mulighet for nedlasting av råe polyfoniske pipelyder når vennen din ligger under snøen.

Det enkle er ofte det beste!

More than words
OP Offline
More than words

gå inn dit, de har god peiling og har testet de fleste. Har selv tracker og er strålende fornøyd, kunne vært mindre men funker veldig bra, ikke for mye unødvendig på den, det viktigste er vel at den er lett å bruke og det synes jeg trackeren er..

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå