Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
telemark-pyrenees
#129113 05/01/2005 9:18 PM
More than words
OP Offline
More than words

Noen som har erfaring med denne siden?? Hvor mye tar de i frakt, er interresert i ett par salomonbindinger (ca 2kg)? hvor lang tid tar det før du får varene? og hva vil prisene inc VAT og ex VAT si??

På forhånd takk!

Telemark - Pyrenees
More than words
OP Offline
More than words

Jeg har bare god erfaring med de.. Bestillte ski og bindinger derfra, og det kom på 2 uker.. (ble liggende i tollen en stund..)Frakten for et par ski bindinger er 19 euro. Du skal se på prisen ex VAT, for det er prisen uten fransk moms.Når du har regnet beløpet om til norske kroner må du huske å gange det med 1.24 slik at du ser hva den faktiske kostnaden blir etter at staten har tatt sitt...

More than words
OP Offline
More than words

Har nettopp bestilt ski, bindinger og sko derfra.Det går nok fort ett par uker i og med at tollen skal gjøre sitt.Send de en mail med dine spørsmål. De er svært serviceinnstilt, noe med det beste jeg har opplevd!Husk å regne moms av frakt og.

More than words
OP Offline
More than words

Husk at mva har steget siden i fjor. Den er nå 25%, så gang med 1,25. Har veldig god erfaring med dette firmaet. Hyggelig og serviceinnstilt! Anbefales.

More than words
OP Offline
More than words

Be om de sender med DHL, da har du det på 2-3 dager, få T-P til å oppgi telefonnummer, så ringer DHL og får den informasjonen de trenger.

Vel verdt pengene om det haster litt med å få utstyret i hus... da kommer det og rett på døra.

jeg har handlet med de
More than words
OP Offline
More than words

et par ganger. har ikke et negativt ord om dem. meget serviceinnstilte og vet hva de prater om. velger ikke nødvendigvis det dyreste for hver enkelt! jeg har brukt DHL begge gangene og det har fungert utmerket. har tatt maksimalt 4 dager fra jeg sendte bestillingen til jeg hadde utstyret på døra. anbefales på det varmeste!

Beste service ever!
More than words
OP Offline
More than words

TP ga meg den beste servicen jeg noensinne har opplevd av en skibutikk. Jeg bestillte Garmont TELEMARK sko og var veldig usikker på størrelsen.

De tok en telefon TIL MEG og spurte og forklarte. Sammen fant vi ut hvilken størrelse jeg skulle ha og om det var rett sko for meg.

Pakken kom med DHL (hvis jeg ikke husker feil) innen et par dager....

Neste gang jeg skal ha ski, skal jeg bestille herfra!

More than words
OP Offline
More than words

dersom man bestiller eks ett par ski. hva blir tot kostnader da ink transport "dhl" ? koster det noe å fortolle?

More than words
OP Offline
More than words

Ingen toll, kun MOMS som er 25 % no.

More than words
OP Offline
More than words

Bestillte to komplette ski pakker med ski, bind, og sko rett før jul. Eine ski paret kom med andre mål enn som sto på nettet, altså ein feil som kan skje. Måten dei behandle denne feilen må jeg si var utrolig bra. De kom opp med tre fire alternativ for at jeg skulle bli fornøyd. I tillegg sendte de det helt fraktfritt med DHL til meg. De andre returnerte jeg. Så servicen er helt super. Ved ett tilfelle ringte de opp til meg bare for å dobbelsjekke opplysninger jeg hadde sendt pr mail. Mn det er to ein skal være opps på. Det eine er DHL. Har hatt to forsendinger fra TP med de, og det har langt ifra gått disse 2-4 dagene de snakker om. Mellom 1- 2 uker gikk det ved begge mine forsendinger. Å så det merkeligste, når jeg skulle sende skiene jeg fikk feil i retur, fikk jeg beskjed med posten at de ikke kunne sende pakker lenger enn 1,5m til frankrike!!!??

More than words
OP Offline
More than words

Noen som har erfaring med handel og leveranse med dette firmaet? Jeg sendte de en forespørsel for en tid tilbake men har enda ikke fått noe svar. Er enig at TP er veldig bra, men i dette tilfellet kunne ikke TP levere det jeg var ute etter.

More than words
OP Offline
More than words

Leveringstid var litt lenger enn med telemarkpyrenees.com, men ellers var det ingen problemer. Cham3s.com har en del varer som ikke står på nettsidene, men du kan kjøpe dem hvis du sender en mail til butikkene (tror det er 4-5 stykker) som utgjør cham3s.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå