Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Forskjellen mellom Seth Pistol og Hippy Stinx?
#128779 17/01/2005 10:27 PM
More than words
OP Offline
More than words

Vet at Hippi Stinx har "inserts" for telemarkbindinger. Men hvilke egenskaper har den ene som den andre ikke har, eller er det i bunn og grunn den samme skia? Tenker da m.a. på flex... osb.

Re: Forskjellen mellom Seth Pistol og Hippy Stinx?
More than words
OP Offline
More than words

Det er essensielt samme ski, ja. Akkurat som Piste Pipe er teleutgaven av Public Enemy. Vet ikke om flexen er helt identisk, muligens er den litt mykere. Neste år kommer det visst en teleutgave av Made'n AK (Kahuna).

More than words
OP Offline
More than words

Saavidt jeg vet er tailen litt stivere paa hippy stinx,men den er klart basert paa seth..

men om det er fasitsvaret kan jeg ikke garrantere

More than words
OP Offline
More than words

Ifølge Dani på Okay Telemarkshop i Engelberg, som er K2-entusiast på sin hals, er det ingen forskjell på årets Seth Pistol og Hippy Stinx. Linken jobber etter det jeg vet med adapterplater til K2-inserts så da spiller det vel ingen rolle hva du evt velger.. det er uansett superfete ski!

Kahuna var jo markedet i fjor og Made'n AK er vel i bunn og grunn samme ski med "litt" fetere grafikk. Men, det er jo mulig Kahuna kommer igjen som teleutgaven av denne..

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå