Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Line ski
#128768 18/01/2005 3:23 PM
More than words
OP Offline
More than words

Noen som har kjøpt Line ski fra UK? Noen som har erfaring med Line Mothership med/eller uten titanal?

More than words
OP Offline
More than words

Essensielt samme ski som Karhu Jak (telemark) og denne har fått en del skryt. Begge er mye mer vanlig over dammen, så sjekk på telemarktalk.com og tetongravity.com.

funker det å sette telemarkbindinger på line skia da?
More than words
OP Offline
More than words

hmmm?

More than words
OP Offline
More than words

Det går helt fint. Vet ikke hvordan merkinga er på Karhu, men på Line-ski har du jo da midtmerket å gå ut fra. Du bør likevel huske på at Line har bindingene langt framme (jibbemerke) og at du må kompensere litt for dette. Har sett noen Line Mothership med Linken-bindinger i Narvik en gang, litt uvanlige og det er bare kult.

line skia er jo gode
More than words
OP Offline
More than words

men jeg vil ikke kjope mothership lite eller flute eller hva de naa heter, de er rett og slett litt for simlpe.. kjoep heller titanal!

Pollard skia er ogsaa et veldig godt alternativ!

More than words
OP Offline
More than words

Kjøpte meg et par mothership flite i høst. Sjukt deilig ski på hopp og i løssnø og sånn, men LINE KAN FAEN IKKE MEKKE BRA SÅLE. Såla på skiene er sinnsykt dårlig, holder ikke på noe form for voks i det hele tatt, må vokses etter to dager på ski. Kult utseende, men de trenger noen som kan mekke bra såle på dem. Så er vel bare å knabbe noen papirer hos en av de andre ski fabrikkene og sende line gutta snarest.

Tørr bak øra
Tørr bak øra

hvor kjøpte du de fra?

Tørr bak øra
Tørr bak øra

Har hørt rykter om at det ikke bare er sålen som er av dårlig kvalitet på Line ski. Har hørt at det har vært mye problemer med at de går veldig lett i stykker. Er det noen som kan bekrefte evt avbekrefte dette??????

Fersking
Fersking

Jeg har Nylig kjøpt meg et par Mothership titanium, og er utrolig fornøyd med disse skiene. De er lekene, har god flyt, og overaskende fartsstabile. Foreløpig har jeg ikke oppdaget noe negativt med skiene.

Siden jeg ikke har hatt skiene så lenge, kan jeg ikke si noe fornuftig om kvaliteten enda.

Jeg kjøpte forresten skiene fra evogear.com for 400$! En utrolig bra pris spør du meg....

Fersking
Fersking

Line har bra kvalitet.De sleit med at en av produksjonsbatchene i fjor delaminerte (for) hyppig - men prod.linjen er skifet ut og dette skal være løst...

Entusiast
Entusiast

Flite er crap, de er for simlpe.. titanial eller hva de heter er det du maa ha da.. pollard skia er jo raa...ring glacier shop her i whistler saa kan de skaffe den neste aars prophets.. hehe eller jeg kan gjoere det

ellers: Line er veldig gode ski, det er blitt mye bedre de siste aarene rett og slett fordi de har blitt bedre til aa bygge ski med aara.. Og saa er det en grunn for at de nye line saalene ikke holder saa bra paa voksen, fordi saalen er hardere for aa taale mer.. noe som resulterer i litt daarligere egenskaper til aa holde paa voks, joa men du faar ikke dype riper like lett som med andre andre merker..

Det er jo snowboard som har teflon saaler som rett og slett ikke faar riper.. lurer paa naar ski faar det ogsaa?!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå