Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
skred???
#128450 02/02/2005 5:45 PM
More than words
OP Offline
More than words

gikk d skred i kroken i går ell

Håååååpløst innlegg
More than words
OP Offline
More than words

Dette er et typisk forferdelig innlegg.Hvorfor?

Jo, nå skal du høre:1. Tittel på innlegget - den sier jo ingenting, bortsett fra skredDet kunne hjulpet på å skrive feks. "Gikk det skred i Kroken?", da vil folk se på tittelen om det er noe av interesse.2. Fjortiss/sms språk (stryk det som ikke passer) Slikt språk brukes når det er begrensninger på antall tegn, noe det ikke er her. Unødvendig!3. Kroken, hvor er det? Kan sikkert finnes flere plasser uten at jeg vet noe?

More than words
OP Offline
More than words

Vil si meg enig... Sikkert dum vedkommende som skrev innlegget, brenn!!

her må vi ta tak..
More than words
OP Offline
More than words

vi kan sikkret komme opp med noe mye bedre enn brenning.. for faen han la inn et innlegg her, lurte på om det gikk skred i kroken! jeg sier vi henter noen kinaputter å tar for oss hørselen hans først.., så kan vi prøve å dra av han armene mens noen andre napper ut ryggraden hans.. så runder vi av med å rive av han samtlige negler...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå