|
 Skikkelig Bootfitting i Norge?
|
Fersking
|
OP
Fersking
Har prøvd å finne noen som kan mye om støveltillpassning i dette landet her! Er det helt dødfødt? Hvor skal man gå hen? Det nytter jo ikke med G-sport akkurat!
|
|
|
 Ja
|
Entusiast
|
Entusiast
Bernt bør ha et par triks på lager. På Sjølyst i Oslo:www.surefoot.com Strolz er jo ikke helt fremmed for fotkomfort, så sjekk forhandlerne her - de bør vite litt:http://sportagile.no/strolz/
|
|
|
 Surefoot?!
|
Fersking
|
OP
Fersking
Dette så jo knallbra ut! Men er det egne støvler eller hva? har de andre merker også? Har noe vært hos disse gutta?
|
|
|
 Surefoot definitivt
|
Medlem
|
Medlem
Jeg har god erfaring med disse. Laget meg noen såler denne sesongen som er super førnøyd med. Dessuten har de spesial lagde innerstøvler som de støper etter foten. En annen fordel med Surefoot, er at de finnes over store deler av verden. Og etter at de har laget et "kart" over foten din, så blir foten din lagt til en database som alle surefoot butikker har tilgang til. Dermed, uansett hvor du måtte være, kan du få enten en ny såle, innerstøvel eller skall.
|
|
|
 Strolz innerstøvler ..
|
Ivrig
|
Ivrig
kan jo benyttes i andre skall også. Dette gjelder sikker de fleste spesialtilpassede innerstøvler. Ta gjerne en titt på denne linken: http://gamletorvetsport.ringelien.net/cgi-bin/gts.cgi?action=shop&parm=display&category=25&brand=111
|
|
|
 surefoot
|
Fersking
|
Fersking
hva måtte du betale for dine støvler pedrovski?
|
|
|
|
|
|
 Støvlan
|
Medlem
|
Medlem
Med surefoot såle, og Salomon Xwave8 gav jeg 4000 med noen få rabatter... Kommer litt tillegg for innerstøvlen...
|
|
|
 ok..
|
Fersking
|
Fersking
så man må ikke kjøpe full støpt innerstøvel? de har valige støvler og eller? Hadde vært fint om man kunne få hjelp til å finne en orginal støvel som passa, uten å måtte netale ene nyra for å få en super surefoot innerstøvel..
|
|
|
 Neida
|
Medlem
|
Medlem
Neida, samsam. Du trenger ikke støpt innerstøvel. Jeg valgte å bruke standard salomon innerstøvel, men med en surefoot såle. Etter noen sesonger, er innerstøvlen slitt, så istedet for å kjøpe en helt ny støvel, kan jeg bare få surefoot til å lage en ny innerstøvel, men fremdeles bruke det samme skallet. Like bra som ny støvel, men mye billigere, og med perfekt passform!
|
|
|
 Strolz for alltid..
|
Medlem
|
Medlem
Det har i hvertfall vært mottoet mitt når det gjelder støvler, til nå. Men med Surefoot i landet så blir det nye støvler der. Det koster litt, men det er verdt hver krone hvis man er endel på ski.
|
|
|
 Surefoot
|
Fersking
|
OP
Fersking
Er det noen som vet hvilke merker de fører, ser ut som de bare har Lange ser hvis du går på www.surefoot.com
|
|
|
 Dine støvler
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Ta med dine egne støvler og dra ned til Bernt eller Joakim på Surefoot. Du vil ikke angre!
|
|
|
|
|
|
 Anbefales!!!
|
Fersking
|
Fersking
er selv superfornøyd:) de fører følgende merker Lange, Tecnica, Salomon, Nordica og Scarpa
|
|
|
 Snart nye sko
|
Fersking
|
Fersking
Var innom for en liten stund siden. Lange er det eneste merket som Surefoot har leveringsavtale med når det gjelder rent skall med bare surefoot innerstøvel. Men de har derimot alle typer støvler(Atomic, Nordica, Fischer, Salomon, Technica og sikkert Dalbello og Rossignol også), men da med original innerstøvel, så hvis du da skal ha surefoot sin skreddersydde foam innerstøvel må du kjøpe den i tilegg til original inner støvelen. Men (nr.2) custom såle kan de sy fast på alle original innerstøvler. Håper det er forståelig
|
|
|
 Oslo Sportslager..
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
.. lager noen fine såler som skal være drit bra!!! Koster ikke stort, og skal visstnok være av en helt annen verden! Verdt et forsøk, og det skal jeg!
|
|
|
 jepp.
|
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
vil også anbefale OSL. De er blant de beste av norske sportsbutikker på dette.ta en prat med dem!
|
|
|
 Surefoot
|
Fersking
|
Fersking
Tror nok desverre ikke OSL har så mye å stille opp med når det kommer til Surefoot, og Strolz for den saks skyld... Det er nok det beste på markedet, all over, og når det kommer til føtter så vet vi vel alle hvor viktig å ha det beste.En hel haug av de proffe gutta innenfor alpint og snowboard bruker surefoot.
|
|
|
 Surefoot:)
|
Fersking
|
Fersking
Fikk såler derfra, la de inn i Scarpastøvlene mine og vips to glade føtter. Rett under 2000 kroner, og veldig verdt det!!
|
|
|
|
|
|
 Hva med...
|
Fersking
|
Fersking
...Ski og støvel doktoren eller Anton Sport på stabekk?
|
|
|
 LANGE Comp 100
|
Nytt medlem
|
Nytt medlem
Jeg har en bred fot og en høy vrist, så jeg trenger ikke å fortelle at jeg har hat vanskeligheter med å finne støvler. Bernt tok et Lange Comp 100 skall og fittet med såle og innerstøvel. Nå sitter støvlene som støpt. total summen var ca 7 000 tror jeg.. Men om du har et gammelt skall du vil bruke tilpasser de med innerstøvel og såle tror jeg.
|
|
|
 Pris:
|
Medlem
|
Medlem
Noen som vet prisen på 1) Surefoot foam innerstøvel 2) surefoot innersåle? I tillegg; er det noen vestentlig forskjell på surefoot sine produkter og comformable?
|
|
|
 OBS!
|
Entusiast
|
Entusiast
Vi har grunn til å tro at brukeren "Achilles" har en veldig tett tilknytning til Surefoot. Vi lar tråden stå, ettersom mange brukere har bidratt med nyttig info. Vi fortsetter å holde Achilles under oppsikt.
|
|
|
 Meget fornøyd!
|
Fersking
|
Fersking
I fjor tror jeg ihvertfall såler kostet ca. 1800.- Jeg slet med krampe under bena, selv med foamet såle. Men da jeg fikk byttet til såler fra Surefoot var problemene borte 
|
|
|
|
|
|