Tror det er en modda Trooper. Så den her om dagen. Ser jævlig fet ut. Håper det er samme passform som trooper, den sitter dødsbra på meg. Hvem vet noe om "soundpads"? Er det vanlige headphones?
Sweet hadde en padlehjelm som het Holy Diver i 02/03, som var en Rooster med skygge. En del av teamkjørerene ++ fikk skimodellen med samme skygge (En av forskjellene på Holy Diver og Rooster var at padlehjelmen ikke hadde feste for brillestroppen, den hjelmen teamkjørerene fikk hadde både skygge og brillestropp).Jeg kontaktet Sweet for å høre om jeg kunne få ettermontert skygge på min Rooster, men fikk til svar at dette ville være for mye arbeid og at de ikke ville gjøre det. Bilde av Rooster med Holy Diver skygge: http://www.bergphoto.net/ontheroad/fernie/images/IMG_5591.jpg
har jo hørt litt av hvert om at sweet har vært litt fram og tilbake på tanken av å legge denne skimodelen av hjelmen ut til kom. produksjon.. vet ikke om de har fattet noen vedtak på det enda..
trooper s1 kommer til vinteren ihvertfall.. tror den bare blir solgt som hvit/sort og sort/sortgrå i første omgang, men det er fett nok det. ligger i samme prisklass som roostern