Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Bo i St Anton
#126354 30/09/2005 7:37 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Skal noen uker (2-3) til St Anton i vinter. Har sjekket bo mulighetene på Arlberg sine nettsider, men.... Lurer på om det er noen som kjenner til andre muligheter for å skaffe seg bo der, privat, etc....? Takk så langt :-)

Bo i Stanton
Hank Tor #126355 30/09/2005 12:43 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Eg har budd i St Jacob, ligg i gratis skibuss-området. 5-10 min med buss. Pris for dobbeltrom med dusj og frukost (god std) 32Euro per person per natt. Same std i sentrum, ca 60 - 80 Euro. God tur! Kongeplass!

Pettenu
Hank Tor #126356 30/09/2005 6:02 PM
Entusiast
Entusiast

Noen som har erfaring med overnatting i Petteneu (priser), går et buss dit ? Eller Leiligheter eller pensjonater ? Også i St Jacob ? Hvor mye (ca)må en sessonger som ikke arbeider regne med å betale i måneden, Jeg reiser med Hank Tor, så vårt tilfelle snakker vi om maks 3 uker, men greit å vite hva de billigeste alternativene er, selv om vi også vil ha grei standard (er 6 stk), og påregner å betale det som det koster.

hmm..
Hank Tor #126357 01/10/2005 2:03 AM
Entusiast
Entusiast

det kommer veldig ann på sesongen, og hvor sentralt. I lavsesongen kan du bo bra for 30 euro natta med frokost. Jeg bodde og i st. jacob, men gratis da det var i regi av skiskolen. Men vi hadde venner på besøk som betalte noe i den duren.

Det er ikke nødvendig å bo midt i sentrum for å få med seg festlighetene, det går buss 4 ganger i timen som er gratis før 18 (tror det var 2 euro etter), tar vel 10 min til byen. Det går og nattbuss 02 og 04 tilbake, koster 4 euro om jeg husker rett... Men sjekk hjemmesiden og se hva du finner. Mye av det som ligger utenom sentrum som ikke er hoteller er små koselige hus med "husfruer". Er du heldig havner du hos en hyggelig en, det var ikke vi :s (men du ser de ikke så mye uansett, vi bodde der i 4 måneder, så vi fikk smake når noe ikke var som det skulle). De kan forresten heller ikke engelsk, og er veldig lite glad i bråk (du kan være heldig her og).

Bo privat vet jeg ikke så mye om, husene med fruene er som regel styrt av en høyere hånd, men tror det meste ligger på nett, evt om du kan bestille en katalog alla den hemsedal har med alle boalternativene, mulig du får bestillt den på hjemmesiden.

Uansett ønsker jeg deg en riktig god tur, og lykke til med bosøkingen! Det er så absolutt værdt det! (og du bare måå prøve frozen margharitas på funky chicken, men ikke mer enn to!!! jeg klarer såvidt en;))

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå